آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل انواع کالا به عمان | حمل کاشی و سرامیک به عمان + بیمه

حمل انواع کالا به عمان | حمل کاشی و سرامیک به عمان + بیمه

حمل انواع کالا به عمان | حمل کاشی و سرامیک به عمان + بیمه

شرکت رویال با بیش از یک دهه سابقه مفید در حمل و نقل انواع کالا به عمان از جمله کاشی و سرامیک، میتواند کالای شما را از هر شهری از کشورمان ایران تحویل بگیرد و به آدرس شما در هرشهری از عمان تحویل دهد. این شرکت برای ارسال کالاهای حساس از جمله حمل کاشی و سرامیک به عمان بدون تخلیه و بارگیری مجدد در طول مسیر، کلیه امور گمرکی و ترخیص در کشورهای ایران و عمان را بر عهده خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

رویال با صدور بیمه نامه سراسری از شرکت های معتبر بیمه، حمل کاشی و سرامیک به عمان را با حداقل ریسک ممکن انجام می دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت حمل و نقل به عمان و ترخیص در عمان اطلاعات اولیه کالای خود را در قالب پکینگ لیست برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بهترین نرخ انجام این خدمات به شما اعلام گردد.

روش های حمل کاشی و سرامیک به عمان

روش حمل دریایی از طریق کشتی: در این روش می توانیم کانتینر را به درب انبار شما در هر شهری از ایران ارسال کنیم و پس از بارگیری به داخل کانتینر، آن را به سمت بندرعباس برای انجام امور گمرکی و صادرات به عمان منتقل کنیم. با اتمام امور گمرکی کشتی به سمت صحار عمان حرکت می کند – با رسیدن کشتی به عمان، عملیات ترخیص توسط رویال صورت میگیرد و کانتینر به آدرس شما در عمان تحویل خواهد شد.

روش حمل دریایی به صورت فله: در این روش که حتما می بایست کاشی و سرامیک بر روی پالت جایگذاری شده باشند، آن را به نماینده ما در بندرعباس و یا بندر جاسک تحویل می دهید. با انجام امور گمرکی توسط تیم ما، پالت ها بر روی شناورهای ویژه حمل بارهای فله قرار می گیرند و یه سمت بندر سویق و یا شناص ارسال می شود. با رسیدن شناور و پرداخت عوارض واردات، پالت ها به آدرس شما در عمان تحویل می شود. اگر شناور در بندر عباس معطل نشود، مدت زمان حمل در این روش نسبت به کشتی کوتاه تر است.

 

عوارض واردات برای حمل کاشی و سرامیک به عمان

برای واردات بیشتر کالاها به عمان، می بایست عوارض واردات علاوه بر مالیات بر ارزش افروده (طبق قانون عمان از سال 2019) پرداخت شود. این رقم برای کاشی و سرامیک 10 درصد ارزش آن می باشد (5درصد عوارض و 5درصد مالیات). – درصورتی که کالایی از کشورهایی نظیر آمریکا و سنگاپور و عضو شورای همکاری خلیج فارس به عمان وارد شود، عوارض واردات صفر می باشد.

عوارض واردات برای کالاهای اساسی نیز صفر است اما برای واردات اقلامی نظیر نوشابه های انرژی زا، الکل و مشتقات آن و … 100 درصد ارزش فاکتور برای عوارض می بایست پرداخت شود.

لیست کشورهایی که شامل تعرفه گمرکی صفر برای واردات به عمان هستند عبارتند از: سوئیس، نروژ، لیختن اشتاین، ایسلند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، آمریکا، سنگاپور، بحرین، قطر، اردن، لیبی، سودان، مصر، مراکش، الجزایر، سوریه، فلسطین، یمن، عراق، تونس و لبنان.

صادرات کاشی و سرامیک به عمان و مراحل آن

از آنجا که آب و هوای عمان هوای شرجی و گرمی دارد، در طراحی ساختمان‌های آن از کاشی و سرامیک سفید یا رنگ روشن استفاده می‌شود. به علاوه دیگر رنگ‌های خنثی مانند خاکستری با رگه‌های سفید هم در میان مردم این کشور بسیار پرطرفدار هستند. نکته مهمی که در زمان صادرات کاشی و سرامیک به عمان بدانید، این است که علاوه بر زیبایی آن خدمات پس از فروش کالا نیز اهمیت زیادی دارد. بسیاری از رقبای شما بویژه کاشی های ایتالیایی حتی تا 20 سال کیفیت محصول خود را گارانتی می کنند. در زیر مراحل صادرات کاشی و سرامیک به عمان را لیست کرده ایم:

توجه داشته که بدون پیش پرداخت و توافقات شفاف مالی اقدام به ارسال کالا به سمت عمان نکنید، و قبل از تحویل درب انبار، هزینه کامل را دریافت نمایید. از طرف دیگر حتما در بسته‌بندی کاشی و سرامیک بر روی پالت دقت کنید تا در طول حمل و نقل آسیبی نبینند. بویژه در حمل و نقل از طریق فله این موضوع اهمیت دوچندانی دارد.

حمل انواع کالا به عمان | حمل کاشی و سرامیک به عمان | ارسال بار به عمان

ترخیصکار در گمرک عمان – ترخیص انواع کالا

با ده سال فعالیت تیم تخصصی ما در گمرکات عمان از جمله فرودگاه مسقط، بندر صحار و بندر صلاله، ادعا می کنیم که کلیه کالاهای شما را در سریع ترین زمان ممکن ترخیص می کنیم. بعد از تکمیل عملیات ترخیص، کانتینر شما را به درب انبارتان در هر نقطه از کشور عمان تحویل می دهیم.

دقت داشته باشید که قبل از رسیدن کانتینر به عمان، یکبار صفر تا صد مراحل را با ما چک کنید و درصورت نیاز به اخذ مجوز واردات در عمان نسبت به دریافت آن اقدام کنید. هرگونه معطلی در گمرک عمان منجر به تحمیل دموراژ خواهد بود. هزینه های دموراژ در عمان پس از گذشت هفت روز به صورتی صعودی بالا می رود.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا در گمرک عمان شامل: پکینگ لیست، اینویس، بارنامه، گواهی مبدا و مجوزات واردات(در صورت لزوم) می باشد. در صورتی که گواهی مبدا به گمرک عمان ارائه ندهید به اندازه 4 درصد ارزش فاکتور به عنوان جریمه نقص مدارک می بایست پرداخت کنید.

توجه کنید که قبل از تایید بارنامه آن را با ترخیصکار مقصد چک کنید. هرگونه تغییر در اطلاعات بارنامه منجر به معطلی محموله، پرداخت جریمه و طی کردن مراحل اداری بسیار دارد. 

از ارسال کالاهای ممنوع به خاک عمان پرهیز کنید، هرگونه کتاب یا سی دی مغایر با ارزشهای عمان، کالاهای دارای نشان سلطنتی کشور عمان، برخی مجسمه ها، اشیاه عطیقه، اسلحه، مواد مخدر و …در لیست کالاهای ممنوعه گنجانده می شود. حمل کاشی و سرامیک به عمان حمل کاشی و سرامیک به عمان حمل کاشی و سرامیک به عمان حمل کاشی و سرامیک به عمان حمل کاشی و سرامیک به عمان

 
4.6/5 - (10 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.