آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل کانتینر به عمان | 5 نکته بسیار مهم ارسال کانتینر به عمان

حمل کانتینر به عمان | 5 نکته بسیار مهم ارسال کانتینر به عمان

حمل کانتینر به عمان | 5 نکته بسیار مهم ارسال کانتینر به عمان

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها تخصص در زمینه حمل و نقل انواع کالا به کشور عمان، این امکان را دارد که کالای شما را از درب انبارتان در ایران تحویل بگیرد و درب انبارتان در عمان تحویل دهد. این شرکت با ارائه قیمت های رقابتی برای حمل کانتینر به عمان تجربه بی نظیری از تجارت و صادرات به این کشور عربی را برای شما فراهم می آورد.

برای ارسال کانتینر به عمان، تنها کافی ست با کارشناسان رویال تماس بگیرید و ماهیت کالای خود را به آنان اعلام کنید. این شرکت علاوه بر داشتن سرویس امن ارسال کانتینر از بندرعباس به صحار عمان و یا حتی ارسال کانتینر به صلاله عمان، قیمت کمتری را نسبت به سایرین به شما پیشنهاد می دهد.

حمل کانتینر به عمان | 5 نکته بسیار مهم ارسال کانتینر به عمان

5 نکته مهم درباره حمل کانتینر به عمان

پکینگ لیست و اینویس تهیه کنید

داشتن لیست کالا در قالب پکینگ لیست و به علاوه اطلاع از ارزش کل محموله برای امور صادرات شما به هرکشوری ضروری ست. پکینگ لیست و اینویس جزو اسناد ضروری برای گمرک ایران و حتی ترخیص در کشور مقصد از جمله عمان می باشد. 

هزینه های پنهان را فراموش نکنید

در بیشتر مواقع وقتی شما از هر شرکت حمل و نقل بین المللی استعلام قیمت کانتینرهای بیست فوت و چهل فوت به عمان را دریافت می کنید، هزینه های پنهان به شما گوشزد نخواهد شد.

 اما این هزینه های پنهان شامل چه مواردی است؟ هزینه تی اچ سی، بارنامه و 9 درصد مالیات – این سه مورد قطعا در زمان تسویه حساب با خط کشتیرانی از شما گرفته خواهد شد اما در استعلام اولیه با فرض اینکه از آن ها اطلاع دارید به شما اعلام نمی شود. محاسبه این سه مورد به ویژه در زمان محاسبات برای بدست آوردن قیمت نهایی محصول تا درب انبار مشتری باید در نظر گرفته شود.

کانتینر خود را بیمه کنید

باتوجه به ارزش محموله شما، هزینه بیمه مبلغ قابل توجهی نخواهد شد، اما گاها صادرکنندگان اهمیت این موضوع را نادیده می گیرند و در صورت خسارات احتمالی، ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند. معمولا بیمه های صادراتی (باربری) کانتینر شما را از مبدا بارگیری در ایران تا درب انبار مشتری تان در کشور مقصد (هر نقطه از عمان) بیمه می کنند. اگر دستگاه های صنعتی دارید استفاده از کلاز A پیشنهاد می شود. برای ارسال لوازم منزل یا اجناس دست دوم، کلاز C را انتخاب کنید.

فیری تایم حداکثری بگیرید

فیری تایم مدت زمان مشخص کننده تعداد روزهایی است که صاحب کالا میتواند بدون پرداخت جریمه دیرکرد تحویل کانتینر به خط کشتیرانی، آن را در اختیار داشته باشد . معمولا در مسیر ایران به عمان، فیری تایم را 14 روز در مبدا و مقصد در نظر می گیرند و در صورتی که کانتینر را به لاین بارنگردانید از روز پانزدهم شما را شارژ می کنند. برای اجتناب از پرداخت جریمه، بهتر است برای کمتر از چهارده روز با خط کشتیرانی چانه زنی کنید.

تایید ترخیصکار مقصد را برای بارنامه دریافت کنید

پس از تحویل اسناد صادراتی به خط کشتیرانی، و قرار گرفتن کانتینرها در صف کشتی، درفت بارنامه برای شما ارسال می شود، پیشنهاد می شود که قبل از تایید، فایل آن را برای ترخیصکار عمان ارسال کنید و درصورت نیاز اصلاحاتی روی آن اعمال کنید چرا که پس از تایید شما و رسیدن کانتینر به بندر صحار هرگونه تغییر در بارنامه متضمن پرداخت هزینه و به علاوه نامه نگاری های متعدد خواهد بود.

 

قیمت رقابتی حمل کانتینر به عمان

رویال این امکان را دارد که قیمت رقابتی انواع کانتینر بیست فوت، چهل فوت، و یخچال دار را به شما پیشنهاد دهد. به علاوه سرویس door to door از ایران به عمان و بالعکس توسط رویال می تواند کالای شما را از درب انبارتان در ایران تحویل گیرد و بدون درگیر شدن شما به مراحل صادرات و ترخیص، کانتینر را درب انبار مشتری تان تحویل دهد. در اینجا لازم است که هزینه تی اچ سی (THC) و بارنامه انواع کانتینر را بخاطر بسپاریم:

کانتینر 40 فوت 177$+9%

کانتینر 20 فوت 266$+9%

در نظر داشته باشید که به ازا هر بارنامه می بایست چیزی حدود 800 هزار تومان به خط کشتیرانی پرداخت کنید. هزینه بیمه کانتینر از مبدا تا مقصد نیز بستگی به ارزش کالای شما خواهد داشت که میتوانید از شرکت های معتبر بیمه از جمله ایران، پارسیان، پاسارگاد و ….. استفاده کنید.

ترخیص کالا در عمان

داشتن یک ترخیصکار حرفه ای و مسلط به قوانین گمرکی یکی از مهم ترین فاکتورهای ارسال موفق کالا به کشور عمان می باشد.  رویال با تسلط به کلیه قوانین گمرکی در کشور عمان می تواند به عنوان یک شریک معتمد جهت ترخیص کالاهای شما در فرودگاه مسقط و یا بنادر عمان از جمله صحار و صلاله عمل کند. ما با به کارگیری بهترین روش های ترخیص کالا از گمرک عمان به شما کمک می کنیم تا یک تجارت موفق را تجربه کنید.

ترخیص کالا از گمرک عمان تابع قوانین گمرکی کشور عمان است. در نظر بگیرید که تنها شرکت های ثبت شده در خاک عمان که فعالیت صادرات و واردات در مدارک ثبت شرکت آن ها باشد امکان ترخیص کالای شما را خواهند داشت. رویال با 10 سال سابقه حضور در کشورعمان و ایران امکان ترخیص کالای شما را در حداقل زمان ممکن خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

4.6/5 - (7 امتیاز)

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.