آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل بار از تهران به عمان | شرکت معتبر حمل و نقل به عمان

حمل بار از تهران به عمان | شرکت معتبر حمل و نقل به عمان

حمل بار از تهران به عمان | شرکت معتبر حمل و نقل به عمان

حمل‌ونقل بین‌المللی می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر باشد و خوشبختانه، شرکت هایی وجود دارند که انواع خدمات حمل و نقل را متناسب با نیازها و ترجیحات واردکنندگان یا صادرکنندگان مختلف ارائه می‌دهند. اینجاست که تمام اصطلاحاتی مانند درب به درب، درب به بندر و بندر به بندر و بندر استفاده می شود و رویال ارائه دهنده تمام این خدمات است.

رویال یک شرکت حمل و نقل بین المللی است که در زمینه حمل بار از تهران به عمان فعالیت می کند. اگر قصد ارسال کالای خود از هر شهری از ایران و یا صرفا از تهران به عمان دارید، می توانید صفر تا صد ارسال آن به درب انبارتان در عمان را به رویال بسپارید. برای اجتناب از پرداخت جریمه های گمرک عمان و سایر موارد و هزینه های پیش بینی نشده میتوانید با ارسال پکینگ لیست و فاکتور خود به ایمیل info@rowyal.com  جزئیات آن را جویا شوید.

حمل بار از تهران به عمان | شرکتت معتبر حمل و نقل به عمان ارسال بار به عمان

حمل بار از تهران به عمان و نکات مهم آن

حمل بار از تهران به عمان توسط رویال به صورت درب به درب یا به انگلیسی door to door  انجام می شود. در نوع جابجایی درب به درب، رویال بیشتر فرآیند حمل و نقل به عمان را انجام می دهد و مسئولیت کمی برای واردکننده و صادرکننده می گذارد. ما کالا را از درب یا محل فروشنده/صادرکننده تحویل میگیریم و به درب انبار خریدار در عمان تحویل می دهیم.

این نوع جابجایی مستلزم استفاده از روش های حمل و نقل متعدد است که معمولاً شامل کامیون ها و کشتی ها می شود. از آنجا که این یک گزینه مستقیم و جامع تر است، دردسر بسیار اندکی برای صادر کننده دارد و مزیت آن مشهود است. 

در حمل بار از تهران به عمان توسط رویال، کانتینر از دپو تهران برداشته و به آدرس کارخانه شما ارسال می شود. در ای بین، واگذاری کلیه ضمانت ها یا تضامین خروج کانتینر از تهران تا تحویل آن به خط کشتیرانی در بندرعباس به عهده رویال می باشد. تنها کاری که شما می بایست انجام دهید اعلام لیست کالاست.

پس از تکمیل بارگیری کانتینرهایی که به بندرعباس فرستاده شده اند توسط نماینده رویال عملیات گمرکی آغاز می شود و با تکمیل آن اسناد حمل به خط کشتیرانی تحویل می شود. کانتینر در صف کشتی قرار میگیرد و به سمت بندر صحار در عمان ارسال خواهد شد. با رسیدن کشتی به عمان، ترخیص کاران دفتر رویال در عمان، عملیات ترخیص را انجام و با پایان آن کانتینر را به آدرس گیرنده شما در هر لوکیشن عمان ارسال میکنند.

حمل بار از تهران به صحار یا حمل و نقل درب به بندر

اصطلاح حمل و نقل درب به بندر به مسیر میانی حمل و نقل از تهران تا بندر صحار عمان (بدون ترخیص در صحار) اشاره دارد. در این روش، رویال، کلیه مسئولیت پیش از ترخیص در عمان را بر عهده می گیرد.

این بدان معناست که کالا در محل صادرکننده معمولا تهران تحویل گرفته و به بندرعباس تحویل داده می شود. این روش نیز از حمل و نقل چند وجهی مانند کامیون و کشتی استفاده می کند. مسئولیت حمل و نقل داخلی در بندر مقصد(صحار) بر عهده واردکننده خواهد بود.

نوع حمل و نقل بین المللی از درب به بندر برای صادرکنندگانی که با خریدار عمانی توافق کرده اند که مراحل ترخیص در کشور عمان به عهده خریدار باشد، مطلوب است. ضروری است که واردکننده در عمان، امکان ترخیص و اخذ مجوزات واردات را داشته باشد. تا هزینه های دموراژ متوجه صادرکننده نباشد.

حمل بار از بندرعباس به صحار یا حمل و نقل بندر به بندر

در نوع جابجایی حمل و نقل بندر به بندر، رویال فقط محموله یا کالا را از فرودگاه یا بندرعباس به فرودگاه عمان یا بندر صحار یا صلاله ارسال می کند. 

این روش کمترین مسئولیت را برای رویال و بیشترین مسئولیت را برای صادرکننده و وارد کننده خواهد داشت. مسئولیت حمل و نقل داخلی در مبدا ایران یا مقصد عمان بر عهده رویال نمی باشد. این مسئولیت بر عهده واردکننده یا صادرکننده است.

 این سرویس حمل و نقل کوتاه ترین جابجایی را ارائه می دهد که باربری مسئولیت آن را بر عهده دارد. به همین دلیل، ارزان‌ترین نوع جابه‌جایی است که فقط برای مرحله میانی فرآیند حمل و نقل، یعنی از بندر مبدأ تا بندر مقصد، به پرداخت نیاز دارد. با این حال، این گزینه بیشترین ریسک و پرداخت جرائم را دارد، توجه داشته باشید که بخش میانی فرآیند حمل و نقل جایی است که بیشتر موقعیت های مخاطره آمیز رخ می دهد.

صادرکننده وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که برنامه های حمل و نقل را می داند و کالا را در زمان مناسب تحویل می دهد. برخی از برنامه هایی که باید به آنها توجه داشت شامل برنامه حمل و نقل و ساعات کار بندر است. خدمات حمل و نقل بندر به بندر فقط شامل حداقل پوشش مسئولیت متصدی حمل و نقل می شود. صادرکنندگان باید بیمه محموله خود را تهیه کنند تا در صورت مفقود شدن یا آسیب دیدن کالا در حین حمل از هزینه ها را تامین کنند.

 

4.6/5 - (25 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.