آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

ارسال بار به جبل علی | قیمت رقابتی کانتینر و امور گمرکی

ارسال بار به جبل علی | قیمت رقابتی کانتینر و امور گمرکی

ارسال بار به جبل علی | قیمت رقابتی کانتینر و امور گمرکی

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از کلیه شهرهای ایران به کشور امارات (بندر جبل علی)،  به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس به بندر جبل علی به ما با شماره 09171199398 در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید. 

در روش حمل کالا از ایران به امارات بندر جبلعلی، با ارسال مشخصات بار خود، می توانید کالای خود را در بندرعباس تحویل داده و به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه بین المللی قرار دهید.

ارسال بار به جبل علی، امارات - مقرون به صرفه

با تکیه بر تجربیات نه ساله ما در حمل تخصصی کالا به کشور امارات، شما این امکان را دارید که کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را به شرکت بازرگانی رویال واگذار کنید. در صورتی که کالای شما دارای حساسیت به تخلیه و بارگیری در طول مسیر باشد، رویال میتواند بدون هیچ گونه تخلیه در مسیر، کالای شما را از هرنقطه از ایران تحویل بگیرد و به همان صورت در بندر امارات – جبل علی به شما تحویل دهد. قیمت های رقابتی ما در حمل دریایی و خدمات ایمن و مطمئن رویال تجربه منحصربفردی از تجارت برای شما به دنبال خواهد داشت.

اهمیت بندر جبل علی برای صادرکنندگان ایرانی از آنجایی بیشتر می شود که به دلیل نبود خط مستقیم کشتیرانی به بسیاری از کشورها دور اروپایی و حتی کشورهای نزدیک ازجمله عربستان، بحرین، کویت و … می بایست کانتینرها در این بندر صادرات مجدد و یا ترانشیپ شوند. ما با داشتن سرویس کامل صادرات مجدد در این بندر میتوانیم قیمت های مناسبی برای حمل و نقل کالای شما ارائه دهیم.

درباره جبل علی بیشتر بدانیم

بندر جبل علی یک بندر بزرگ واقع در امارات متحده عربی است. این بندر بزرگترین بندر خاورمیانه و یکی از شلوغ ترین بندرهای جهان است که هر سال بیش از 12 میلیونTEU (واحد معادل بیست فوت) بار را جابجا می کند. این بندر به منظور ارائه راه حل های لجستیکی کارآمد و مقرون به صرفه برای مشاغل فعال در منطقه توسعه یافته است. این خدمات طیف گسترده ای از جمله حمل و نقل کانتینر، انبارداری و خدمات حمل و نقل را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای امکاناتی برای بار فله مانند فله خشک، فله مایع است.  ارسال بار به جبل علی ارسال بار به جبل علی

این موضوع آن را به گزینه ای ایده آل برای شرکت هایی تبدیل می کند که به دنبال ارسال کالاهای خود به بازارهای سراسر جهان هستند. بندر جبل علی به دلیل زیرساخت های پیشرفته، عملیات کارآمد و ساختار قیمت رقابتی آن با سایر بنادر متفاوت است که آن را به انتخابی ارجح برای بسیاری از صادرکنندگان در صنایع مختلف تبدیل می کند.

ارسال بار به جبل علی حمل بار به جبل علی کانتینر به جبل علی حمل بار به دبی ارسال بار به دبی

آینده حمل و نقل بار در دی پی ورلد

DP World شرکت ترابری دریایی امارات متحده عربی است، که در زمینه ارائه خدمات کشتیرانی، اپراتوری بنادر و خدمات لجستیکی فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۰۶ در پی خریداری چهارمین شرکت بزرگ خدمات بنادر جهان بنام پنیسولار اند اورینتال، به ارزش ۷ میلیارد دلار، به یکی از بزرگترین اپراتورهای بندر جهان، تبدیل شد.

دی پی وُرلد کارگو اسپید، اولین ابتکار در نوع خود، از طریق مشارکت بین دی پی وُرلد و ویرجین هایپرلوپ ایجاد شد تا سیستم‌های باری مجهز به هایپرلوپ را ارائه دهد که تحویل سریع، پایدار و کارآمد محموله‌های پالت‌شده را در سراسر جهان ممکن می‌سازد.

دی پی وُرلد کارگو اسپید قرار است خدماتی غیرقابل مقایسه برای کالاهای با اولویت بالا و حساس به زمان از جمله مواد غذایی تازه، لوازم پزشکی، الکترونیک و غیره را حمل می‌کنند. حمل بار را با سرعت هواپیما و هزینه ای نزدیک به هزینه انتقال با تراک انجام دهد که در نوع خود فوق العاده و منحصر به فرد است.

طولانی ترین و نزدیک ترین زمان حمل و نقل به جبل علی

طولانی ترین زمان حمل و نقل برای حمل کانتینر به جبل علی، مسیر اوکلند – جبل علی با میانگین 51 روز است. طولانی ترین مسیرهای بعدی نیویورک – جبل علی با میانگین 50 روز و ساوانا – جبل علی با میانگین 49 روز است. در رابطه با نزدیک ترین مسیر دریایی هم میتوان به بندرعباس با ترانزیت تایم 8 ساعت اشاره کرد. مسیر دریایی بین ایران و جبل علی یکی از کوتاه ترین مسیرهای حمل و نقل دریایی  می باشد.

4.9/5 - (40 امتیاز)

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.