آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

اطلاعات مهم درباره ارسال بار به عمان  2023 | معرفی شرکت حمل

اطلاعات مهم درباره ارسال بار به عمان  2023 | معرفی شرکت حمل

اطلاعات مهم درباره ارسال بار به عمان 2023 | معرفی شرکت حمل

به دلیل مرز دریایی بین دو کشور ایران و عمان، ارسال بار به عمان از طریق زمینی مثل کامیون و قطار وجود ندارد.ارسال بار کارگو(هوایی) و کشتی های کانتینری تنها راه حمل کالا به این کشور عربی هستند. (ارسال بار به صورت زمینی از سمت امارات به عمان امکانپذیر است)

اگر حجم کالای شما درحد نمونه یا سمپل است و به علاوه محدودیت زمانی برای ارسال آن به عمان دارید از روش حمل هوایی استفاده کنید. اگر محموله شما حجم و اندازه بیشتری دارد، معقول ترین روش استفاده از روش دریایی و بوکینگ کانتینر می باشد. در صورت هرگونه سوال در این موارد میتوانید از ما مشاوره بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

معرفی شرکت حمل کالا به عمان

با تکیه بر تجربیات 9 ساله ما در حمل تخصصی کالا به کشور عمان، به علاوه تسلط ما به کلیه قوانین صادرات و واردات در این کشور می توانید کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را در ایران و عمان به شرکت بازرگانی رویال بسپارید.

از لحظه بسته بندی کالای شما در مبدا تا تحویل درب انبار مسقط در کنار شما خواهیم بود.

واردات چه کالاهایی به عمان نیاز به اخذ مجوز دارد؟

تجهیزات و دستگاه های پزشکی، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی (مثل کِرم، شامپو، لوسیون، محلول شستشو)، کلیه مواد غذایی(از جمله گوشت و فرآورده های گوشتی)، محصولات کشاورزی(میوه و تره بار)، سیمان، محصولات پتروشیمی، کالاهای خطرناک، انواع کود.

برای حمل و نقل بار به عمان و تحویل درب انبار مسقط چقدر هزینه کنم؟

هزینه حمل زمینی تا بندرعباس، هزینه های گمرکی، حمل دریایی، تی اچ سی و بارنامه، ترخیص در بندرصحار عمان، حمل زمینی از صحار تا محل انبار شما می بایست پرداخت گردد. رقم دقیق آن را با ارائه لیست کالا به شما اعلام میکنیم. در نظر داشته باشید که باید به میزان 10 درصد ارزش بار خود برای عوارض واردات و مالیات ارزش افزوده به عمان پرداخت کنید. 

7 مرحله مهم برای حمل دریایی به عمان:

ارزان ترین روش برای ارسال بار از ایران به این عمان حمل دریایی است. مهمترین بنادر برای ارسال  بار از ایران به عمان: صحار، خصب، شناس، و السویق می باشد. شما میتوانید با رزرو کانتینرهای 20 یا 40 فوت بسته به حجم بارتان نسبت به ارسال آن ها به عمان اقدام کنید. تنها پورت کانتینری نزدیک به ایران بندر صحار می باشد. سایر بنادر ذکر شده پذیرای محموله های فله هستند.

با کلیک روی هر آیتم، توضیحات آن ظاهر می شود:

 اولین قدم برای حمل و نقل بارتان به عمان چه به صورت دریایی و چه هوایی تماس تلفنی با کارشناسان برای اطلاع از شرایط ارسال کالای شماست. در این مرحله بهتر است برای دریافت پاسخ واضح، پکینگ لیست و اینویس خود را ارسال کنید تا کلیه محاسبات گمرک ایران و ترخیص در عمان در نظر گرفته شود.

بسته بندی و پس از آن نحوه چیدمان در کانتینر باید به صورتی باشد که در مراحل حمل آسیب نبیند. این کار را می توانید به شرکت های بسته بندی کالا بسپارید. بهتر است که کارتن ها یا پالت ها را شماره گذاری کنید و در لیست(جدول) خود مشخص کنید که کارتن شماره X شامل چه کالایی می باشد. 

رایج ترین مدل کانتینرهای استاندارد بیست فوتی و چهل فوتی هستند. به طور کلی یک کانتینر ۲۰ فوت ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است. طول یک کانتینر ۴۰ فوتی ۱۲ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است.

شما می بایست قبل از بارگیری و حمل زمینی به بندرعباس پکینگ لیست و اینویس خود را با ترخیص کار خود چک کنید و تنها در صورت تایید ترخیصکار اقدام به ارسال کنید. انتخاب ترخیصکار معتمد و مسلط به قوانین از ملزومات این کار است، در غیر این صورت با هزینه های زیادی مواجه خواهید شد.

با پایان عملیات گمرکی توسط ترخیص کار، کلیه اسناد صادراتی 48 ساعت قبل از رسیدن کشتی به بندرعباس می بایست به خط کشتیرانی تحویل شود. تا در صف ورود به کشتی قرار گیرد. در این مرحله میتوانید نسبت به دریافت گواهی مبدا اقدام کنید.

اقدام به دریافت بیمه نامه برای کلیه بارهای صادراتی، شما را از پرداخت ضررهای احتمالی در طول مسیر در امان می دارد. با پر کردن فرم پیشنهاد باربری و اعلام ارزش بارتان نسبت به صدور آن اقدام کنید.

با پرداخت هزینه های حمل دریایی و تی اچ سی، ریلیز بارنامه صادر می شود تا امکان دریافت ترخیصیه جهت آزادسازی کانتینر در بندر عمان مهیا شود. ترخیص کار شما در صحار از طریق سیستم یکپارچه گمرک عمان هزینه های ترخیصیه و بازرسی را پرداخت و کانتینر را از محوطه گمرک به آدرس شما ارسال میکند.

چرا ارسال بار خود به عمان را به رویال بسپاریم؟

تجربه ما با 9 ساله ما و تمرکز در حوزه لجستیک و حمل و نقل بخصوص در کشور عمان، به ما این امکان را می دهد تا راه حلی را طراحی کنیم که نیازهای شما را در ارسال کالای خود از هرنقطه از دنیا به کشور عمان و یا از عمان به مقصد مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن و امن ترین سرویس محقق گردد. 

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 

ارسال بار به عمان  ارسال بار به عمان  ارسال بار به عمان  ارسال بار به عمان  

4.5/5 - (12 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.