آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

ارسال بار به دبی | حمل بار از تهران به دبی Door to Door

ارسال بار به دبی | حمل بار از تهران به دبی Door to Door

ارسال بار به دبی | حمل بار از تهران به دبی درب انبار Door to Door

شرکت بازرگانی رویال، شرکت حمل و نقل بین المللی برای ارسال کالاهای شما به کشور امارات (در دبی، شارجه، ابوظبی، عجمان، العین، فجیره، راس الخیمه) می باشد. ما کالای شما را از تهران، مشهد، اصفهان، کرمان،شیراز، مازندران و …. تحویل میگیریم و به درب انبار شما در هرکجای امارات تحویل می دهیم. برای اطلاع از قیمت رقابتی ارسال کالا به دبی به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید. 

در روش حمل کالا از ایران به دبی ما کانتینر 20 فوت و یا 40 فوت را بسته به نوع و ماهیت کالای شما به درب انبارتان در هرکجای ایران ارسال میکنیم و پس از بسته بندی کالای شما آن را به سمت بندرعباس و سپس به سمت کشور امارات ارسال می کنیم. علاوه بر آن ما بهترین قیمت حمل دریایی انواع کانتینر (حتی یخچال دار) به جبل علی را به شما پیشنهاد می دهیم. برای اطلاع از جزئیات این پروسه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قیمت رقابتی
بیمه کل محموله
ارسال دُر توو دُر
تحویل سریع

ارسال درب به درب انواع کالا از تهران به دبی

چون رویال ارسال کالای شما را به دبی به صورت در توو در (درب به درب) انجام می دهد لذا ، تنها کافیست شما آدرس های تخلیه و بارگیری را به کارشناسان این شرکت اعلام کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید بست بندی مناسبی برای محصولات خود انجام دهید تیم بسته بندی این کار را در محل انبار شما در ایران انجام می دهند.  

پس از آن کانتینر توسط ما به درب انبار شما فرستاده می شود. توجه کنید که در این مرحله شرکت های کشتیرانی از شما درخواست چک ضمانت برای تحویل کانتینر به خط کشتیرانی می کنند اما رویال این تعهدات را از جانب خود انجام میدهد لذا شما نیاز به هیچ ضمانتی به خطوط کشتیرانی نخواهید داشت. این روش بویژه اگر کالای حساس به جابجایی دارید پیشنهاد می شود، چرا که کالای شما تا رسیدن به درب انبار مشتری تان در دبی تخلیه نخواهد شد.

چرا رویال را برای ترخیص کالای خود در دبی انتخاب کنیم؟

با سابقه معتبر خود در گمرک می توانیم محموله ها را طبق قوانین امارات و بدون دردسر ترخیص کنیم. تجربه ما در انجام امور حمل و ترخیص در دو کشور ایران و امارات این امکان را به ما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن کالای شما را به گیرنده تان در امارات تحویل دهیم. مزیت های استفاده از خدمات رویال شامل موارد زیر است:

ارسال بار به دبی | حمل بار از تهران به دبی درب انبار Door to Door | کناتینر به جبل علی

رویال از بسته بندی در مبدا گرفته تا تحویل کالا، می تواند کل فرآیند حمل و نقل داخلی، حمل دریایی، کارت بازرگانی، ترخیص و تحویل به درب انبار دبی را به عهده بگیرد. به علاوه، رویال خدمات انبارداری و توزیع را ارائه می دهد که حداکثر امنیت را با هزینه های بیمه مناسب تضمین می کند. ما به تعهد و ارائه خدمات vip به مشتریان این حیطه از کسب و کار معروفیم. تخصص ما، این شرکت را به ارائه دهنده خدمات برتر در ترخیص کالا از گمرک در امارات تبدیل کرده است.

رویال با تضمین سود مشتریان خود، خدمات قابل اعتمادی را در ترخیص کالا از گمرک در امارات متحده عربی، همراه با مشاوره حرفه ای ارائه می دهد. ما شما را از کل فرآیند ترخیص، حتی قبل از حمل و نقل مطلع خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنیم.

10 سال سابقه رویال در حمل نقل دُر توو دُر بین ایران و امارات به شما این اطمینان را می دهد تا از صفر تا صد امور حمل و گمرکات در دو کشور را به این شرکت واگذار کنید. ضمنا، رویال برای اطمینان خاطر شما از محل انبارتان در ایران تا رسیدن کانتینر به انبار دبی محموله شما را بیمه می کند.

ارسال بار به دبی ارسال بار به دبی ارسال بار به دبی ارسال بار به دبی ارسال بار به دبی 

4.5/5 - (8 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.