آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

هزینه حمل بار به عمان | لیست قیمت های ارسال بار عمان

هزینه حمل بار به عمان | لیست قیمت های ارسال بار عمان

هزینه حمل بار به عمان | لیست قیمت های ارسال بار عمان

شما میتوانید برای ارسال بار خود به بنادر کشور عمان (صحار، سویق، صلاله) با کارشناسان رویال تماس بگیرید تا بهترین نرخ های حمل بار به عمان را با خدمات ویژه و در امن ترین حالت ممکن دریافت کنید.

علاوه بر موارد فوق، برای اطلاع از اجباری بودن یا نبودن مجوز واردات به کشور عمان  میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود به ایمیل info@Rowyal.com  و یا تماس با شماره 09171199398 جزئیات آن را جویا شوید. در این مقاله سعی کرده ایم کلیه موارد مربوط به هزینه حمل بار به عمان را برای شما به صورت شفاف بیان کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار به عمان برای کالای من چقدر است؟

مشتری شما در عمان با شرط تحویل کالا درب انبار خود در شهر مسقط، با شما توافق کرده است، اما نمیدانید که چطور هزینه حمل بار به عمان را محاسبه کنید. برای این کار شما می بایست قیمت کالای خود را با هزینه های حمل و نقل به عمان جمع کنید، سود خود را به آن اضافه کنید و بر تعداد کالا در هر کانتینر تقسیم کنید. اما هزینه حمل بار به عمان برای مثال از شهری مثل تهران به شهر مسقط چقدر است؟

در حالت کلی، بهتر است قبل از قیمت گذاری روی قیمت تمام شده محصول خود با تیم رویال تماس بگیرید چرا که قیمت ها ممکن است به صورت ماهیانه دستخوش تغییر شوند. به علاوه محاسبه هزینه های گمرک و کارت بازرگانی تاثیر زیادی نسبت به ماهیت کالا و ارزش آن دارد. پس تهیه پکینگ لیست و اینویس برای اطلاع از قیمت های دقیق حمل و نقل به عمان ضروری ست.

در هرصورت “در تاریخ نگارش این مقاله” هزینه حمل هر کانتینر 20 فوت به بندر صحار عمان برابر با 900 دلار و هر کانتینر 40 فوت 1100 دلار می باشد. رقم مذکور تنها مربوط به حمل دریایی به عمان یعنی بندر صحار می باشد، هزینه حمل دریایی به بندر صلاله عمان برابر با 1400 دلار برای هر کانتینر بیست فوت است. بندر صلاله در جنوب عمان واقع شده و فاصله بسیاری با ایران دارد.

شرکت حمل بار به عمان | معرفی شرکت حمل و نقل به عمان | حمل از تهران به عمان هزینه حمل بار به عمان

سایر هزینه های حمل بار به عمان

هزینه های حمل بار به عمان با قیمت رقابتی رویال

بیش از ده سال تجربه در حمل بار به کشورهای حوزه GCC بویژه کشور عمان و دبی (به صورت Door to Door) باعث شده این کمپانی جزو برترین ها در بخش حمل و نقل و لجستیک کالا قرار بگیرد. این خدمات شامل حمل اسباب و لوازم منزل، مواد غذایی ,آبمعدنی , مصالح ساختمانی مثل کاشی و سرامیک, انواع ماشین آلات و دستگاه های صنعتی و غیره را تحت پوشش قرار می دهیم. 

به لطف تلاش پرسنل باتجربه، تجربه مدیران و اعتماد مشتریان ارزشمند خود، توانستیم حمل بار به عمان را در کوتاهترین زمان و با امن ترین روش، همراه با بیمه کامل بین المللی به انجام رسانیم. 

برای حمل بار به عمان چند روز زمان لازم است؟

باتوجه به اینکه دو روش هوایی و روش دریایی برای حمل بار به عمان وجود دارد، مدت زمان لازم برای رسیدن کالای شما به دست گیرنده در عمان را عنوان میکنیم.

در روش حمل هوایی مدت زمان رسیدن محصول شما به گمرک فرودگاه بین المللی مسقط 1 الی 3 روز می باشد. شما میتوانید یک الی دو روز نیز برای عملیات ترخیص در فرودگاه عمان در نظر بگیرید.

در روش دریایی با فرض اینکه کالای شما در شهر تهران باشد، می بایست تریلی پس از بارگیری به سمت بندرعباس حرکت کند و اظهارنامه صادراتی توسط حق العمل کار صادر شود. مدت زمان رسیدن کانتینر به بندر صحار حدود 14 روز می باشد. شما باید حدود 3 روز نیز برای عملیات ترخیص در بندر صحار در نظر بگیرید. 

انواع کشتی‌های حمل و نقل دریایی

پرطرفدارترین و رایج ترین روش حمل و نقل بار به کشورهای مختلف از جمله عمان استفاده از کشتی می باشد. امروزه بیشتر کشتی ها، کشتی های باربری هستند و به صورت کلی 9 نوع کشتی باتوجه به ماهیت باری که حمل می کنند در دنیا وجود دارد. انواع کشتی به صورت کلی شامل موارد زیر می‌شود:

کشتی‌های کانتینربر برای حمل بار به عمان

بنادر پذیرای کشتی های کانتینربر در کشور عمان، صحار و صلاله هستند. اخیرا دقم نیز با تجهیزات و تسهیلات مربوط به کشتی های غول آسا در گروه این بنادر قرار گرفته اما در حال حاضر سرویسی از سمت ایران به این بندر وجود ندارد.

این کشتی‌های کانتینربر، ویژه حمل انواع مختلف کانتینرهای بیست فوت و چهل فوت می باشد و به همین منظور نیز طراحی شده است.. این نوع از کشتی پر استفاده‌ترین کشتی در زمینه تجارت بارهای خشک است، و این یعنی بیش از نیمی از تجارت دریایی و اقیانوس با این دسته از کشتی‌ها انجام می‌شود.

بزرگترین کشتی کانتینری امروزی می تواند حدود 24000 TEU (یک کانتینر چهل فوتی برابر است با دو    TEU) را حمل کند. ظرفیت حمل بزرگترین کشتی های کانتینری امروزی معادل یک قطار باری به طول 44 مایل است. یک موتور کشتی کانتینری بزرگ حدود 1250 برابر بیشتر از یک خودروی خانوادگی قدرت دارد و از نظر اندازه شبیه به یک ساختمان معمولی شش طبقه است.

حمل بار فله از بندر جاسک ایران به بندر سویق

حمل بار فله از بندر جاسک ایران به بندر سویق عمان یک مسیر تجاری مهم در منطقه خلیج فارس است. این مسیر دریایی حدود 200 کیلومتر طول دارد و معمولاً با لندیکرافت یا شناورهای باری طی می‌شود. بندر جاسک در استان هرمزگان ایران واقع شده و یکی از بنادر مهم صادراتی کشور محسوب می‌شود. از سوی دیگر، بندر سویق در شمال عمان قرار دارد و نقش مهمی در واردات این کشور ایفا می‌کند.

کالاهای فله‌ای مانند غلات، مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله محموله‌های رایج در این مسیر هستند. حمل و نقل دریایی این کالاها نسبت به روش‌های زمینی مقرون به صرفه‌تر است. شرکت‌های کشتیرانی متعددی در این مسیر فعالیت می‌کنند و خدمات منظمی را ارائه می‌دهند.

این مسیر تجاری نقش مهمی در تقویت روابط اقتصادی بین ایران و عمان دارد. همچنین، به دلیل موقعیت استراتژیک هر دو بندر، این مسیر می‌تواند به عنوان پلی برای تجارت با سایر کشورهای منطقه عمل کند.

نتیجه گیری

در دنیای حمل بار به عمان، رویال با سابقه درخشان خود، یکی از برترین هاست. با شبکه ای قوی، استفاده از بهترین ظرفیت های بنادر استراتژیک عمان نظیر صحار، صلاله و سویق همراه با تعهد به رضایت مشتری، ما خدمات بی نظیری را ارائه می دهیم که اطمینان می دهد محموله شما به طور موثر و ایمن به مقصد می رسد. در مسیر حمل بار به عمان، قابلیت اطمینان و تخصص رویال را تجربه کنید. در مقاله فوق ما به طور خلاصه هزینه حمل بار به عمان را بررسی کردیم، اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید با ما تماس بگیرید.

 
4.6/5 - (57 امتیاز)

16 نظر

  • سلام
    شما برای ارسال کالای فله مثل گندم هم شرایط و امکانات
    دارید؟
    اگر بخواهیم گندم ترانزیت بشود از قزاقستان و در بندرعباس
    به شما تحویل شود لطفا آنالیز قیمت cifمسقط را بفرمایید

    • جناب آقای سلیمانیان
      با سلام، ظرفیت شناورهای این مجموعه 400 تن می باشد و مناسب برای محموله های فله بدون جامبوبگ نخواهد بود.

  • با سلام و احترام

    نرخ حمل هر تن سيمان با جامبو بگ
    ١.٥ تني ( يك و نيم تني ) چه مبلغي مي باشد

    احمدي

    شماره تماس
    ٠٩١٨٨٣٢٤٦٢٠

    • با سلام

      هزینه حمل هر تن سیمان جامبوبگ به مقدار هفته ای
      ۵ الی ۲۰ هزار تن به بندر مسقط چقدر میباشد به مدت یکسال

      با تشکر

  • با سلام و احترام

    نرخ حمل هر تن سيمان با جامبوبگ
    ١.٥ (يك و نيم ) تني از بنادر جنوبي ايران به صلاله عمان چه مبلغي مي باشد

  • سلام و اوقات نکو
    کرایه حمل علوفه به عمان با لنج چقدر است؟
    ظرفیت بارگیری لنج چند تن است و مقدار فضای بارگیری به متر مکعب چقدر است؟
    وبعد از بارگیری چند روزه تحویل عمان می‌گردد؟
    ممنون میشم جواب بدهید
    شماره تماس ۰۹۱۸۴۰۵۵۵۳۶

  • سلام لطفاً هزینه ارسال سیمان و نمک جامبوبگ به بنادر سلاله و
    صحار بفرمایید با تشکر 09374066636

    • با سلام
      متاسفانه ارسال سیمان به عمان در حوزه فعالیت ما نمی باشد. برای سایر کالاها و گرفتن فوری استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

  • بسمه تعالی

    درخواست حمل بیسکویت و ویفر و شکلات و خشک بار از تهران به مسقط را داریم
    لطفا در مورد هزینه حمل یک کانتینر 20 فوت و 40 فوت اعداد دقیق تری ارسال فرمایید
    شماره تماس و واتس آپ 09012684588
    با تشکر فراوان
    نبی پور

  • سلام
    من دکتر صالح زاده مدیر عامل شرکت اسمن ابی فرصت هستم
    می خواستیم کنسرو به عمان صادر کنیم .خواستم ببینم هزینه حمل بار دریایی از تهران به عمان و تحویل ان در عمان چقدر می شود

  • سلام
    من خواستم بینم هزینه حمل بار از تهران و یاسوجچ به مقصد عمان و عراق چقدر است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.