آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

شرکت حمل بار به عمان | صفر تا صد ارسال کالا به عمان با رویال

شرکت حمل بار به عمان | صفر تا صد ارسال کالا به عمان با رویال

شرکت حمل بار به عمان | صفر تا صد ارسال کالا به عمان با رویال

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی انواع کالاها از تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، شیراز، مشهد، ارومیه، اصفهان، یزد، کرمان، بندرعباس، مازندران و تبریز به درب انبار شما در هرشهری از عمان،  به شما دوستان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی در دو کشور ایران و عمان را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از شیراز به مسقط به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید. 

برای حمل کالا به درب انبار مشتری خود در کشور عمان، با ارسال مشخصات بارتان، می توانید کلیه امور گمرکی، بسته بندی، بیمه، کارت بازرگانی، حمل دریایی و ترخیص در عمان را به رویال بسپارید.

معرفی شرکت حمل کالا به عمان

با تکیه بر تجربیات نه ساله ما در حمل تخصصی کالا به شهر مسقط درکشور عمان، به علاوه تسلط ما به کلیه قوانین گمرکی این کشور عربی، می توانید کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را در ایران و عمان به شرکت بازرگانی رویال بسپارید. 

در صورتی که کالای شما به هر دلیلی نباید در طول مسیر تخلیه و مجدد به داخل کانتینر بارگیری شود، ما میتوانیم این کار را برای شما با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم. بدین منظور کانتینر به درب انبار شما در هرنقطه از ایران که باشید ارسال می شود و شما با همان چیدمان خودتان و بدون هیچ گونه تخلیه در طول مسیر درب انبارتان در عمان تحویل می گیرید.

توجه داشته باشید که تسلط به قوانین گمرکی ایران و عمان برای هر شرکت حمل و نقلی که در این مسیر کار می کند الزامی ست لذا برای اجتناب از هرگونه جریمه و هزینه های مازاد حتما قبل از تصمیم به بارگیری با ما مشورت کنید.

ویژگی های لازم برای هر شرکت حمل بار به عمان

شرکت های لجستیک یا حمل کالا، جابجایی و ذخیره سازی کالاها یا خدمات را را در یک زنجیره تامین و بین نقاط مبدا و مصرف، برنامه ریزی، اجرا و کنترل می کنند. شرکت های لجستیکی مختلف، بسته به نیازهای لجستیکی مشتری، برخی یا همه این عملکردهای زنجیره تامین را انجام می دهند. لجستیک اصطلاحی مترادف با ارتش است. در زمان جنگ، تامین تجهیزات و تدارکات مناسب برای نیروها یک وظیفه لجستیکی بود. لجستیک از دهه 1950 با افزایش مصرف گرایی و متعاقب آن رشد زنجیره های تامین پیچیده تر تکامل یافته است.

هماهنگ کردن جابجایی منابع و مواد در حال حاضر یک فرآیند جهانی شده است. امروزه، بخش تجاری از لجستیک به عنوان یک اصطلاح برای توصیف جریان کارآمد و ذخیره سازی کالاها از مبدا تا نقطه مصرف استفاده می کند. زنجیره تامین بخش مهمی از این فرآیند است. یک زنجیره تامین مناسب ممکن است شامل حمل و نقل، دریافت، ذخیره سازی و مدیریت تمام یا یکی از این عملکردها باشد. در ادامه ویژگی های شرکت حمل و نقل کالا به عمان را توضیح داده ایم:

داشتن تجربه و تخصص برای انتقال کالا

حمل و جابجایی کالا بین دو نقطه از جهان خطرات احتمالی و ریسک های زیادی دارد. اتفاقات مختلفی ممکن است در هنگام جابجایی کالا با آن‌ روبرو شوید، این مسائل می‌توانند رسیدن کالا به مقصد را به تأخیر بیندازند یا حتی متوقف کند. اگر شما شرکت‌های حمل و نقل حرفه ای را برای ارسال کالای خود به عمان انتخاب کرده باشید میتوان با تکیه بر تجربیات آن ها از بسیاری خسارات و یا حتی مرجوع شدن کالا به مبدا جلوگیری کنید.

تحویل به موقع کالا به مشتری

وقتی محموله‌ مشتری در تاریخ تعیین شده به مقصد نرسد، مشتریان راضی نخواهند بود. هرگونه بدقولی ممکن است منجر به از دست رفتن مشتری عمانی برای همیشه شود. در چنین شرایطی تجارت خارجی شما متضرر خواهد شد و نرخ ماندگاری شما در مارکت عمان کاهش می‌یابد. برای ارسال بار خود به عمان شرکت‌هایی را انتخاب کنید که تمام سعی خود را برای اطمینان از رسیدن به موقع کانتینرها به مقصد انجام خواهند داد.

 خدمات بیمه تا رسیدن به مقصد

مهم ترین نکته ای که برای حمل بار باید مورد توجه شما و شرکت حمل و نقل باشد، صدور بیمه نامه از محل بارگیری تا رسیدن به انبار مشتری است. اگر شرکت حمل و نقل، صدور بیمه نامه را متقبل نشود، در مورد تحویل سالم کالای شما به مقصد هم هیچگونه تعهدی ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکل حین بارگیری، انتقال یا تحویل کالا، وظیفه‌ جبران خسارت به عهده‌ خود شما خواهد بود. 

استفاده از تکنولوژی های جدید

یک شرکت حمل و نقل کالا باید از تکنولوژی های جدید برای ارائه خدمات خود به مشتریان استفاده کند. بهره‌گیری از فناوری باعث می‌شود که شرکت‌های حمل و نقل فرآیند جایجایی کالا را بهینه کنند، فرآینده‌های حمل و نقل را به صورت اتوماتیک انجام دهند و بهره‌وری عملیاتی خدمات خود را بهبود بخشد. این موضوع به کاهش هزینه‌های نهایی می‌انجامد که می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما و مشتریان کمک کند. شرکت حمل بار به عمان شرکت حمل بار به عمان شرکت حمل بار به عمان شرکت حمل بار به عمان شرکت حمل بار به عمان

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.