آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

برای ارسال بار به عمان حتما این مطلب را بخوانید| مجوزات اجباری کدامند؟

برای ارسال بار به عمان حتما این مطلب را بخوانید| مجوزات اجباری کدامند؟

ارسال بار به عمان و اخذ مجوزات اجباری برای ترخیص

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل کالا از هر نقطه از ایران به درب انبار شما در هرشهری از عمان، می تواند به عنوان مشاور شما قبل از ارسال کالا به عمان خدمات دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات رایگان در زمینه الزامات حمل بار به کشور عمان با کارشناسان رویال تماس بگیرید.

تجربه و سابقه نه ساله ما در ارسال انواع کالا به عمان می تواند به شما این اطمینان را دهد تا محموله خود را طبق زمان بندی منظم و در تاریخ اعلام شده به درب انبار مشتری در کشور عمان تحویل دهید.

برای استعلام قیمت حمل بار به عمان، با ارسال مشخصات کالا، می توانید کلیه امور گمرکی، بسته بندی، بیمه، کارت بازرگانی، حمل دریایی و ترخیص در عمان را به رویال بسپارید.

نکات مهم برای برای ارسال بار به عمان

گمرک عمان تمام محموله های وارداتی به کشور با ارزش بالاتر از هزار ریال عمانی یا به عبارتی2590 دلار آمریکا را ملزم می کند که یک نسخه معتبر از ثبت تجاری شرکت (ترخیص کننده کالا) را ارائه کنند. در کنار آن کپی از گواهی عضویت اتاق بازرگانی و صنعت عمان؛ یک فاکتور تجاری؛ بارنامه دریایی یا هوایی؛ گواهی یا مجوز مربوطه برای «واردات ممنوعه و محدود» در صورت وجود، و گواهی مبدا الزامی است.

در راستای ابتکارات تحول دیجیتال استراتژی لجستیک ملی، اداره کل گمرک عمان به سمت زنجیره تامین بدون کاغذ حرکت می کند و سفارشات تحویل و آزادسازی محموله ها را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. طبقات خاصی از کالاها به مجوز خاصی نیاز دارند (مانند الکل، سلاح گرم، مواد دارویی و مواد منفجره). 

واردات رسانه ها، نوشیدنی ها و گیاهان و انواع گوشت به عمان

مقامات ممکن است واردات انواع رسانه ها را برای اعمال احتمالیِ سانسور بررسی کنند. وزارت فرهنگ و ورزش می‌تواند مطالب حساس اخلاقی یا سیاسی را از رسانه‌های وارداتی رد یا برگشت بزند. اگر وزارت اطلاعات در مورد یک مطلب در عمان استثناء داشته باشد یا محتوای آن را از نظر اخلاقی نامناسب بداند، ورود مجلات و روزنامه ها را ممنوع می کند. در عمل، تأثیر این سانسور بر روی مطالب غیر مستهجن معمولاً کم است. غیر از نکته گفته شده مقامات واردات محصولات گوشت خوک و نوشیدنی های الکلی را محدود می کنند. عمان عموماً با تحریم اتحادیه عرب برای واردات کالاهای اسرائیلی هم نظر است. 

قبل از ارسال بار به عمان حتما بررسی های لازم را انجام دهید.

عمان از سال 2004 قوانین شورای همکاری خلیج فارس را در مورد قرنطینه دامپزشکی و قرنطینه گیاهان اعمال کرده است. بخش قرنطینه وزارت کشاورزی، شیلات و منابع آب واردات، صادرات و تولید داخلی گیاهان و حیوانات را بازرسی می کند. این وزارت همچنین گواهی های بهداشت گیاهیSPS  را برای همه محصولات کشاورزی قبل از صادرات آنها بررسی و صادر می کند. وزارت کشاورزی برای واردات دانه های کشاورزی، گیاهان، قطعات گیاهی و محصولات گیاهی به گواهینامه های SPS و مجوز قبلی از اداره کل توسعه کشاورزی نیاز دارد.

مقامات گمرکی برای واردات حیوانات زنده به گواهی بهداشت و مجوز قبلی (در قالب مجوز واردات) از اداره کل کشاورزی نیاز دارند. علاوه بر این، MAWFR به گواهی حلال برای گوشت و فرآورده های گوشتی نیاز دارد.

واردات لوازم آرایشی و مواد غذایی به عمان

در راستای اجرای استانداردهای GSO 1943، عمان از الزامات واردات برای لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی استفاده می کند، که شامل اخذ گواهی انطباق از یک آژانس شخص ثالث و الزامات برچسب زدن است. 

مسئولین شهرداری مسئول بازرسی از تولیدات داخلی هستند. این مسئولین کلیه واردات محموله ها را قبل از ترخیص تجزیه و تحلیل می کنند. مقامات نتایج را بر اساس استانداردهای GCC و Codex Alimentarius ارزیابی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مواد غذایی وارداتی برای مصرف انسان ایمن هستند. مأموران گمرک مواد غذایی نامناسب را در بندر ورودی ریجکت یا آنها را معدوم می‌کنند یا به ترجیح واردکننده به کشور مبدا باز می‌گردانند.

برای حل و فصل اختلافات مربوط به ارزش گذاری و طبقه بندی گمرکی، یک کاربر می تواند به اداره کل گمرک تحت نظارت پلیس، سپس به بازرسی کل پلیس و گمرک، سپس به وزارت دارایی و در نهایت به دادگاه داوری عمان شکایت کند.

برای ارسال بار به عمان حتما این مطلب را بخوانید| مجوزات اجباری گمرک عمان حمل بار به عمان

ارسال بار به عمان به صورت Door to Door

ما کلیه امور حمل و نقل از انبار شما در ایران تا ترخیص کالای شما در گمرک عمان و تحویل درب انبارتان در عمان را انجام می دهیم. به علاوه در مسیر عمان به ایران نیز خدمات رویال به همین ترتیب می باشد. کانتینر به درب انبار شما در عمان ارسال می شود و شما میتوانید در هرنقطه از ایران آن را تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های دقیق حمل بار به عمان حتما با ارسال پکینگ لیست و اینویس در واتساپ یا ایمیل جزئیات بیشتری را از ما دریافت خواهید کرد.  

4.6/5 - (7 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.