آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

قدم به قدم ارسال بار از تهران به عمان | شرکت حمل و نقل به عمان

قدم به قدم ارسال بار از تهران به عمان | شرکت حمل و نقل به عمان

قدم به قدم ارسال بار از تهران به عمان | حمل و نقل به عمان

فرض کنید با مشتری خود در عمان توافق کرده اید که محصولی که سفارش داده است را درب انبار در مسقط و یا هرکجای کشور عمان به او تحویل دهید. طبیعی است که بیشتر مشتریان عمان، ترجیح دهند که خرید خود از مشتری خارجی را در آدرس خود تحویل بگیرند و درگیر مسائل گمرکی نشوند. در چنین شرایطی می توانید از خدمات رویال و سرویس درب به درب آن استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09171199398 تماس بگیرید.

رویال یک شرکت حمل و نقل به عمان در کلاس جهانی است که رضایت مشتری را بر اساس تضمین کیفیت خدمات در اولویت قرار می دهد. این شرکت حمل و نقل توسط متخصصان با صلاحیت که سالها تجربه در صنعت کشتیرانی عمان با حضور بین المللی دارند مدیریت می شود.  حمل و نقلِ رویال به بندر صحار عمان که نزدیک ترین بندرکانتینری به ایران است، طیف گسترده ای از راه حل ها را به مشتریان ارائه می دهد که شامل بسته بندی، حمل و نقل دریایی، پوشش بیمه ای و ترخیصکار می باشد. 

چه کالای شما در تهران باشد یا دورترین نقطه از کشور، رویال امکان ارسال کانتینر به محل انبار شما را دارد تا حمل و نقل به عمان بدون تخلیه در طول مسیر به مقصد نهایی یعنی درب انبارتان برسد. برای اینکار صفر تا صد تعهدات را شرکت رویال تقبل خواهد کرد.

قدم به قدم ارسال بار از تهران به عمان | شرکت حمل و نقل به عمان | حمل بار به عمان

روش های ارسال بار از تهران به عمان

از طریق هواپیما: روش ارسال بار به عمان از طریق هواپیما که معمولا از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به فرودگاه بین المللی مسقط انجام می شود، ویژه کالاهای با ارزش بالا و در حجم کم می باشد. برای مثال اگر قصد ارسال زعفران یا نمونه محصول داشته باشید و یا محدودیت زمانی برای دریافت محموله توسط گیرنده وجود داشته باشد. استفاده از این روش توصیه می شود. ضمنا ارائه بارنامه هوایی همراه با پکینگ لیست و اینویس الزامیست. 

از طریق کشتی: اگر حجم کالای شما بالاست. بهترین روش ارسال بار به عمان استفاده از روش حمل دریایی از طریق کشتی می باشد. حمل بار با استفاده از کانتینرها روش مقرون به صرفه ایست. حجم عظیمی از تجارت دنیا از طریق کشتی های کانتینربر صورت می گیرد. مسیر کانتینری بین ایران و عمان، بندرعباس به صحار یا صلاله می باشد. زمان حمل از بندرعباس به صحار حدود 10 روز و به صلاله در عمان حدود 20 روز می باشد. دلیل مدت زمان طولانی در این روش ترانشیپ کانتینرها (یعنی تغییر کشتی) در بندرجبل علی می باشد.

ترخیصکار عمان، ترخیص کالا در گمرک عمان

تیم ترخیص رویال این امکان را دارد تا کالای شما را در بنادر عمان (یا فرودگاه مسقط) ترخیص و به آدرس شما در این کشور تحویل دهد. از آنجایی که قبل از ورود کانتینر به عمان ما صفر تا صد مراحل و در صورت نیاز به مجوز برای ترخیص کالا، آن را بررسی می کنیم، معطلی در گمرک عمان رخ نخواهد داد و در زمان کوتاهی عملیات ترخیص اتمام و به اطلاع شما خواهد رسید.

برای اطلاع از قیمت ترخیصکار عمان (ترخیص کالا در گمرک عمان)، لطفا پکینگ لیست و اینویس خود را برای این شرکت ارسال کنید و از خدمات مشاوره ما و قیمت های رقابتی برای این کار بهره مند شوید.


برای ارسال بار از تهران به عمان کالای شما را بیمه می کنیم

خطرات اصلی بیمه باربری صادراتی شامل تصادف، تصادم، واژگونی و سقوط وسیله نقلیه می‌باشد. به همین دلیل لازم است که حتما بسته بندی مناسب صادرات را قبل از بارگیری به طور مناسب انجام دهید. اگر اطلاعات بیشتری از بسته بندی صادراتی می خواهید اینجا کلیک کنید. در نظر داشته باشید که شرکت های بیمه خسارتی در قبال بسته بندی ضعیف شما پرداخت نخواهند کرد.

کم ترین پوشش کلاز بیمه های باربری، C می باشد که موارد زیر را در بر میگیرد: آتش سوزی و انفجار، به گل نشستن، زمین گیر شدن، برخورد با کف دریا، غرق شدن، واژگون شدن (کشتی یا شناور)، واژگون شدن یا از خط خارج شدن وسیله حمل زمینی، تصادم یا برخورد کشتی، شناور یا وسیله حمل دیگر با هر جسم خارجی

در کلاز B، همه موارد ذکر شده در بالا به علاوه  به دريا افتادن كالا از روي عرشه كشتی، ورود آب دريا ، درياچه يا رودخانه به كشتي، كانتينر و محل انبار را در بردارد. علاوه بر اين، خطرهاي زير با منظور نمودن درصد يا مبلغي به عنوان فرانشيز (سهم بيمه گزار از خسارت وارده) تحت پوشش اين كلوز قرار مي‌گيرند: 

 دزدي، قلاب زدگي، آب‌ديدگي، روغن‌زدگي، پارگي،  شكست، ريزش، خسارت ناشي از كالاي مجاور. هم‌چنين، خسارت ناشي از عدم تحويل يك بسته كامل تجاري نيز با پيوست نمودن كلوز PILFERAGE AND NONDELIVERY به كلوز B تحت پوشش اين كلوز قرار مي‌گيرد.

کلازA، بيمه‌نامه‌هاي باربري تحت اين كلوز داراي كامل‌ترين پوشش‌ها بوده و براي كالاهاي حساس و آسيب‌پذير مورد استفاده قرار مي‌گيرند(البته معمولا شرکت های بیمه، کالاهای دست دوم را به دلیل ریسک بالا، تحت این پوشش قرار نمی دهند) و به جز مواردي كه به شرح زير استثنا شده است،كليه خطرات را تحت پوشش قرار مي‌دهند. 

– تلف شدن، آسيب ديدن يا هزينه قابل انتصاب در نتیجه عمل ارادی بيمه گزار.

– نشت و ريزش عادي، كسري عادي وزن يا حجم و يا فرسودگي و پوسيدگي عادي كالاي مورد بيمه.

– تلف شدن، آسيب ديدن يا هزينه ناشي از نامناسب بودن بسته بندي صادراتی – همانطور که قبلا اشاره کردیم شرکت های بیمه در قبال بسته بندی ضعیف مسئولیتی را نخواند پذیرفت.

– تلف شدن ، آسيب ديدن يا هزينه به علت عيب ذاتي يا ماهيت مورد بيمه.

– تلف شدن ، آسيب ديدن يا هزينه اي كه علت آن تاخير باشد، حتي اگر اين تاخير ناشي از خطرات بيمه شده باشد.

– تلف شدن، آسيب ديدن يا هزينه ناشي از ورشكستگي مالكان، مديران، اجاره كنندگان يا گردانندگان كشتي يا قصور در انجام تعهدات مالي از طرف يكي از آنها.

– تلف شدن، آسيب ديدن يا هزينه اي كه مستقيم يا غير مستقيم به علت يا ناشي از كاربرد هر نوع سلاح يا وسيله اي باشد كه با انرژي اتمي يا شكست هسته اي و يا تركيب هسته اي يا واكنش مشابه ديگر با نيرو يا ماده راديواكتيو كار كنند.

– عدم قابليت دريا نوردي كشتي يا شناور يا نامناسب بودن كشتي يا شناور براي حمل اين كالاي مورد بيمه.

– نا مناسب بودن كانتينر يا وسيله حمل جهت حمل سالم مورد بيمه.

– جنگ یا اعتصاب.

در مورد خسارت‌های مشهود در بیمه باربری صادراتی به محض اطلاع و قبل از تحویل گرفتن از موارد خسارت دیده عکس و فیلم تهیه کنید و از شرکت بیمه ای از آن استفاده کرده اید بپرسید که چه مدارکی برای دریافت خسارت می بایست به آن ها تحویل گردد.

معمولا مدارک مورد نیاز برای ارائه به شرکت بیمه به منظور دریافت خسارت شامل: اصل بارنامه، اظهارنامه گمرکی، پکینگ لیست و اینویس و اعلامیه بانکی در صورت گشایش اعتبار می باشد. ارسال بار از تهران به عمان ارسال بار از تهران به عمان ارسال بار از تهران به عمان ارسال بار از تهران به عمان ارسال بار از تهران به عمان

 

4.8/5 - (57 امتیاز)

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455
  • 09171199398 و 09178004744
  • info@Rowyal.com