آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

کرایه حمل بار به عمان | برای ارسال کالا به عمان چقدر پرداخت کنم؟

کرایه حمل بار به عمان | برای ارسال کالا به عمان چقدر پرداخت کنم؟

کرایه حمل بار به عمان | برای ارسال کالا به عمان چقدر پرداخت کنم؟

شرکت بازرگانی رویال با سال ها فعالیت در زمینه حمل و نقل انواع کالا از تمامی شهرهای ایران به کشور عمان و (بالعکس)، خدمات حمل و ترخیص در بنادر عمان از جمله صحار، صلاله و السویق را ارائه می دهد.  برای استعلام دقیق قیمت ها میتوانید با کارشناسان رویال به شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

علاوه بر موارد فوق، برای اطلاع از اجباری بودن یا نبودن مجوز واردات به کشور عمان  میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود به ایمیلinfo@rowyal.com  جزئیات آن را جویا شوید. پیشنهاد می شود قبل از اقدام به بارگیری، صفر تا صد مراحل حمل تا تخلیه درب انبار عمان را با کارشناسان مربوطه بررسی کنید.

قیمت کرایه حمل بار به عمان و استعلام حمل دریایی به صحار

بسته به تاریخ بارگیری شما از ایران یا از عمان، ممکن است نرخ کرایه حمل کانتینر در طول ماه دستخوش تغییر شود. به همین دلیل بهتر است 7 روز قبل از آمادگی شما برای بارگیری از کارشناسان ما استعلام بگیرید. در هر حال در تاریخ نگارش این مقاله هزینه حمل هر کانتینر 20 فوت به بندر صحار عمان برابر با 750 دلار و هر کانتینر 40 فوت 1100 دلار می باشد.

بدیهی است که کرایه حمل مذکور فقط مربوط به حمل دریایی به عمان(بندر صحار) می باشد و سایر هزینه ها از جمله صدور بیمه نامه، حمل زمینی از انبارتان به بندرعباس، کلیه امور گمرکی و کارت بازرگانی، تی اچ سی و بارنامه نیز باید محاسبه گردد.. اگر تمایل دارید که کلیه امور گمرکی خود در ایران و عمان را به ما بسپارید پس حتما پکینگ لیست و اینویس خود را برای انجام محاسبات دقیق تر، برای ما ارسال کنید.

ارزش کالای شما در محاسبات گمرکی و در نتیجه در رقم کل ارسال بار به عمان تاثیرگذار است. به همین دلیل داشتن فاکتور برای محموله شما ویا اعلام حدود قیمت کل محموله الزامی ست.

ارسال کانتینر به عمان | حمل انواع کالا به صحار حمل بار به عمان ارسال به مسقط کرایه حمل بار به عمان

قیمت کرایه حمل بار به عمان و استعلام حمل دریایی به صحار

در حمل دریایی، بار من بعد از چند روز به عمان می رسد؟

دو راه برای ارسال کانتینر شما به عمان وجود دارد. خط مستقیم و خط غیرمستقیم. در روش مستقیم، کشتی دو روز بعد از خروج از اسکله به بندر صحار می رسد اما در روش غیر مستقیم حدودا ده الی چهارده روز زمان تا رسیدن به مقصد در نظر بگیرید.  با این حال در نظر بگیرید که در “روش مستقیم” زمان حرکت کشتی گاها نامنظم و طولانی است. بدین معنی که ممکن است یک الی دو هفته تا بارگیری و تکمیل ظرفیت، کلیه کانتینرها همچنان در بندرعباس معطل بمانند.

نکته جالب توجه این است که هیچ تفاوتی از نظر کرایه حمل بار به عمان بین روش مستقیم و غیرمستقیم وجود ندارد. و تصمیم گیری انتخاب روش ارسال کاملا بستگی به نظر شما دارد.

واردات به کشور عمان

واردات را می توان به عنوان پروسه ورود کالا از طریق گمرکات زمینی، دریایی یا هوایی به کشور بر اساس قوانین تعیین شده در این زمینه تعریف کرد. برای ترخیص کالاهای وارداتی در گمرک عمان، مدارک زیر مورد نیاز است:

یک کپی معتبر از ثبت تجاری که دارای فعالیت صادرات و واردات باشد

یک کپی از کارت عضویت اتاق بازرگانی عمان

پکینگ لیست و اینویس و بارنامه 

مانیفست محموله (سندی که حاوی توضیحات مفصلی از محموله است).

مجوز تحویل کالا از نماینده حمل و نقل

تکمیل اظهارنامه و فرم واردات جهت ترخیص و طبقه بندی کالا طبق روال گمرکی

در صورت عدم وجود فاکتور خرید معتبر یا گواهی معتبر از سازنده، مبلغ به مبلغ 20 ریال عمان به صورت نقدی پرداخت می شود. در صورت ارائه مدارک مورد نیاز ظرف 90 روز از تاریخ پرداخت، این مبلغ قابل بازپرداخت است.

پرداخت مالیات و هزینه های گمرکی به میزان ده درصد ارزش کالا

نتیجه گیری

در دنیای حمل و نقل بین المللی بار، رویال به عنوان شرکتی قابل اطمینان، متخصص و مقرون به صرفه ظاهر می شود. چه در حال در حال تصمیم گیری برای حمل دریایی به عمان باشید و چه تنها نیاز به انجام خدمات گمرکی در ایران و عمان داشته باشید، خدمات جامع رویال تجربه ای بی‌نقص را از ابتدا تا انتها تضمین می‌کند. رویال با تیمی از متخصصان و تعهد به برتری، آماده است تا شریک مورد اعتماد شما در حوزه حمل دریایی به عمان باشد.

4.7/5 - (38 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.