آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

معرفی ترخیصکار در عمان | ارسال بار به عمان

معرفی ترخیصکار در عمان | ارسال بار به عمان

معرفی ترخیصکار در عمان | ارسال بار به عمان

رویال با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به عمان و (بالعکس)، خدمات حمل و ترخیص در بنادر عمان از جمله صحار، صلاله و السویق به علاوه در فرودگاه بین المللی مسقط را انجام می دهد. برای استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

اگر مایلید که قیمت دقیق از کلیه هزینه های حمل از درب انبارتان در ایران تا انبار عمان داشته باشید،  میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود به ایمیل info@rowyal.com جزئیات آن را جویا شوید. 

معرفی ترخیصکار در عمان | ترخیص کالا در عمان

قصد ارسال کانتینر خود به عمان دارید و نیاز به یک ترخیصکار حرفه ای برای انجام کلیه امور ترخیص در کشور عمان و ارسال کانتینر به درب انبارتان خواهید داشت؟ می توانید با ارسال مشخصات کالای خود برای کارشناسان رویال از جمله پکینگ لیست و اینویس از قیمت دقیق خدمات ترخیص کالا در عمان مطلع شوید. 

از جمله مدارکی که برای ترخیص کالا در عمان نیاز خواهید داشت شامل بارنامه، پکینگ لیست، اینویس، گواهی مبدا، بارنامه و در صورت نیاز اخذ مجوز برای کالای خود می باشید. در نظر بگیرید که در صورت عدم ارائه گواهی مبدا از کشور مقصد جریمه ای معادل 4% ارزش فاکتور را می بایست پرداخت کنید.

رویال خدمات ترخیص کالا در عمان را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد. در حالت عادی مدت زمان مورد نیاز برای ترخیص در فرودگاه عمان یک الی دو روز کاری و در بنادر عمان از جمله صحار حداکثر سه الی چهار روز عمان خواهد بود. ما میتوانیم کالای شما را پس از ترخیص به درب انبارتان در هرکجای عمان تحویل دهیم.

در نظر داشته باشید، در صورتی که خدمات حمل و نقل کالای خود را صفر تا صد به رویال واگذار کنید بجز ارائه پکینگ لیست (لیست کالا) نیازی به ارائه سایر مدارک مورد نیاز جهت ترخیص کالا در عمان نخواهید داشت. چرا که مسئولیت صدور کلیه اسناد به عهده ما می باشد. 

بندر صحار عمان، نزدیک ترین بندر کانتینری به ایران

بندر و منطقه آزاد صحار یکی از سریع ترین بنادر در حال رشد در جهان بشمار می رود. این بندر و منطقه آزاد عمان در نزدیکی تنگه هرمز و رو به دریای عرب واقع شده است و در یکی از مهمترین مسیرهای کشتیرانی جهان قرار دارد.

دسترسی بدون مانع دریایی، امکانات لجستیک مدرن برای انواع مختلف بار و اتصالات جاده ای، ریلی و هوایی به کشورهای خلیج فارس، صحار را به یک مرکز لجستیکی هوشمند تبدیل کرده است. با دسترسی به بیش از 2.2 میلیارد مصرف کننده، یکی از معدود بنادر جهانی است که مجهز به اسکله های عمیق آب است که قادر به جابجایی بزرگترین کشتی های جهان می باشد. بندر صحار برای واردات و صادرات انواع فله و کانتینر، یک سرمایه گذاری مشترک 50،50 بین دولت عمان و بندر روتردام هلند است.

امروز صحار بزرگترین بندر و مجتمع صنعتی عمان است که تقریباً 60 میلیون تن بار را جابجا می کند. این کشور دارای فعالیت های صنعتی به خوبی توسعه یافته در بخش های پتروشیمی، فلزات و انرژی است.

کالای خود را به صورت Door to Door در عمان تحویل بگیرید

مفهوم عبارت door to door یعنی کالای مشتری از درب کارخانه فروشنده و یا مکانی که تعیین کرده است، توسط شرکت حمل و نقل تحویل گرفته شود. سپس با انجام تشریفات گمرکی به وسیله حمل هوایی یا حمل دریایی به گمرک کشور مقصد می‌رساند و آنجا نیز پس از طی تشریفات گمرکی و ترخیص، آن را از طریق سیستم حمل زمینی به درب محل مورد نظر مشتری فرستاده و تحویل می‌دهد.

شرکت یا سازمانی که این خدمات را ارئه می‌دهد، باید دارای سیستم یکپارچه بازرگانی جهت سهولت در این کار باشد. ما در رویال کلیه امور حمل و نقل و تحویل کالا را به صورت دور تو دور به کشور عمان به شما ارائه می دهیم.

کافی است شما به ما آدرس محل بارگیری در ایران را بدهید. ما کانتینر را از محل دپو در تهران، اصفهان و یا بندرعباس، به انبار شما می آوریم و پس از بارگیری به آدرس گیرنده شما در عمان تحویل می دهیم. بدین صورت شما با هیچ کدام از مراحل صادرات و حمل کالا درگیر نخواهید شد، و رویال کلیه مسئولیت های ارسال بار شما را تقبل خواهد کرد. ترخیصکار در عمان  ترخیصکار در عمان  ترخیصکار در عمان  ترخیصکار در عمان  ترخیصکار در عمان  ترخیصکار در عمان  

4.6/5 - (7 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.