آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

ارسال بار به عربستان (دمام) | بدون نیاز به صادرات مجدد

ارسال بار به عربستان (دمام) | بدون نیاز به صادرات مجدد

ارسال بار به عربستان (دمام) | بدون نیاز به صادرات مجدد

شرکت بازرگانی رویال، با 9 سال فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به بندر دمام (عربستان)، به شما عزیزان خدمات حمل به بندر دمام و امور گمرکی را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر به عربستان به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید.

حمل دریایی کانتینر به عربستان بدون نیاز به صادرات مجدد در جبل علی

در شرایطی که خط مستقیم کشتیرانی از ایران به کشور مقصد از جمله عربستان وجود نداشته باشد، راه حل این است که کانتینرها در جبل علی (امارات)، صادرات مجدد شوند. 

بدین معنی که از ابتدا امور گمرکی طی شود، اسناد صادراتی صادر شود و در نهایت گواهی مبدا از جبل علی ارائه شود، اما این روال باعث افزایش هزینه های حمل و نقل و گمرک شما خواهد شد به علاوه عملیات کراس استاف می بایست صورت پذیرد. یعنی کالای شما از کانتینری که از بندرعباس به جبل علی رسیده تخلیه و به کانتینر دیگری بارگیری شود، اسناد صادراتی مجددا تحویل به دفتر خط کشتی شود و کانتینر تعویض گردد. اما خوشبختانه ما سرویس حمل دریایی به دمام عربستان را به صورت ترانشیپ به شما ارائه می دهیم. 

در این روش تنها وسیله حمل یعنی کشتی تعویض می گردد و شما نیازی به تحمل ریسک جابجایی محموله و پرداخت هزینه های بسیار بالای صادرات مجدد نخواهید داشت. برای دریافت بهترین نرخ حمل دریایی به عربستان با ما تماس بگیرید یا مشخصات بار خود راپیامک کنید. 

مراحل ارسال بار به عربستان

محدودیت های واردات به عربستان

قوانین عربستان واردات اسلحه، الکل، مواد مخدر، گوشت خوک و مشتقات آن، کالاهای مستهجن، تجهیزات تقطیر، لاستیک استفاده شده، لباس های مستعمل و برخی مجسمه ها را ممنوع می کند. ویدیوها، کتاب‌ها و مجلات شخصی ممکن است مورد بررسی قرار گرفته و در بدو ورود سانسور شوند. علاوه بر این، دستگاه های الکترونیکی ممکن است توسط ماموران گمرک در هنگام ورود و خروج بازرسی شوند.

تأییدیه ویژه مقامات سعودی در مورد مواردی مانند بذر کشاورزی، حیوانات زنده، کتاب، نشریات، فیلم ها و نوارها. کتب و نوارهای مذهبی؛ مواد شیمیایی و مضر؛ محصولات دارویی؛ تجهیزات بی سیم و هواپیماهای مدل رادیویی کنترل شده و مصنوعات باستان شناسی مورد نیاز است.

نکته: نوشیدن مشروبات الکلی یا مست بودن در ملاء عام جرم است. اتباع هر کشوری تحت این قانون، زمانی که با رفتارهای بی‌نظمی یا توهین‌آمیز، مورد توجه پلیس قرار گرفته‌اند، بازداشت شده‌اند. مجازات برای داشتن یا تجارت الکل شدید است که منجر به مجازات زندان می شوند. تحت تأثیر الکل وارد عربستان سعودی نشوید.

ارسال بار به عربستان (دمام) 2023 | صادرات به عربستان| حمل دریایی به عربستان

فاصله بندر دمام عربستان تا نقاط مختلف این کشور چقدر است؟

فاصله بندر دمام تا پایتخت این کشور در ریاض برابر با 482 کیلومتر یا 4 ساعت و 20 دقیقه رانندگی

فاصله بندر دمام تا مکه برابر با 1274 کیلومتر یا 12 ساعت و 30 دقیقه رانندگی

فاصله بندر دمام تا مدینه برابر با 1233 کیلومتر یا 11 ساعت و 52 دقیقه رانندگی

فاصله بندر دمام تا بريدة برابر با 746 کیلومتر یا 7 ساعت و 25 دقیقه رانندگی

فاصله بندر دمام تا المجمعة برابر با 586 کیلومتر یا 5 ساعت و 45 دقیقه رانندگی

فاصله بندر دمام تا جدّه برابر با 1352 کیلومتر یا 13 ساعت و 20 دقیقه رانندگی

مدت زمان حمل کالا از بندرعباس به عربستان (دمام)

برای اعلام مدت زمان دقیق با ما تماس بگیرید اما به طور کلی حمل دریایی از بندرعباس (ایران) تا عربستان (بندر دمام) بین 10 الی 14 روز زمان لازم دارد. این مدت از لحظه خروج کشتی از بندرعباس محاسبه شده و دلیل طولانی شدن  آن نبودن خط مستقیم کانتینری بین دو کشور می باشد.

کلیه کانتینرها می بایست ابتدا به جبل علی ارسال شوند و سپس به سمت بندر دمام ترانشیپ شوند.

رویال قیمت های رقابتی حمل و نقل 24/7، بسته بندی خوب، امور گمرکی و حمل دریایی محصولات شما را به بندر دمام عربستان سعودی ارائه می دهد. ارسال بار به عربستان ارسال بار به عربستان ارسال بار به عربستان ارسال بار به عربستان

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.