آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

خدمات جامع ارسال بار از تهران به مسقط | حمل بار به عمان 0 تا 100

خدمات جامع ارسال بار از تهران به مسقط | حمل بار به عمان 0 تا 100

خدمات جامع ارسال بار از تهران به مسقط | حمل بار به عمان 0 تا 100

سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به عمان و (بالعکس)، خدمات حمل و ترخیص در بنادر عمان از جمله صحار، صلاله و السویق را به شرکت رویال بسپارید . برای استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.  در نظر داشته باشید که واردات برخی کالاها به عمان، نیاز به اخذ مجوز دارد و در صورتی که بدون اطلاع اقدام به ارسال بار خود به این کشور کنید، تحمیل هزینه های دموراژ و یا مرجوع شدن آن به عهده شما می باشد. 

برای اجتناب از پرداخت جریمه های گمرک عمان و سایر فاکتورهای پیش بینی نشده میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود به ایمیل info@rowyal.com  جزئیات و هزینه های آن را جویا شوید.

صفر تا صد ارسال بار از تهران به مسقط

فعالیت اصلی شرکت رویال، انجام کلیه امور حمل و نقل و گمرکی از هر شهری از ایران به درب انبار شما در کشور عمان می باشد. کافی است که شما لیست کالای خود را به ما اعلام کنید. ما کلیه امور مربوط به ارسال آن را به عمان انجام می دهیم. در زیر جزئیات خدمات ما در ارسال بار از تهران به مسقط را به طور خلاصه لیست کرده ایم:

رویه های گمرکی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC)

یکسان سازی مقررات و رویه های گمرکی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس یکی از مهم ترین اهدافی است که باید توسط ادارات گمرک کشورهای عضو به دست آید که از جمله آن می توان به تصویب «قانون» یکپارچه گمرکی کشورهای GCC اشاره کرد. که رویه‌های گمرکی را در تمامی ادارات گمرکی این کشورها یکسان و به تقویت همکاری در زمینه گمرکی بین کشورهای عضو کمک می‌کند. تلاش‌ها برای دستیابی به این هدف از سال 1992 و کمیته فنی تعیین شده توسط مدیران کل انجام شده است. گمرک برای انجام این کار هفده جلسه به همین منظور تشکیل داده و آیین نامه «قانون» منعقد شده است.

هدف اصلی این قانونِ یکپارچه، یکسان سازی و تسهیل رویه های گمرکی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است که مبادلات تجاری بین آنها و بین سایر کشورهای جهان را تقویت می کند و پایه های محکم اتحادیه گمرکی را ایجاد می کند.

اداره کل گمرک عمان

اداره کل گمرک عمان، در حال تطبیق قوانین اولیه خود برای همسویی با بهترین شیوه های شناخته شده بین المللی است. این مورد بخشی از انطباق سلطان نشین عمان به تعهدات خود تحت موافقتنامه تسهیل تجارت سازمان تجارت جهانی WTO  و کنوانسیون هایی مانند کنوانسیون تجدیدنظر شده کیوتو و موافقت نامه های تجارت آزاد بین عمان و ایالات متحده آمریکا و موافقت نامه تجارت آزاد امضا شده توسط کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با جمهوری سنگاپور.

درخواست اولیه صدور اسناد ممکن است توسط اداره کل گمرک به هر یک از دلایل زیر رد شود:

در صورتی که کالای مورد نظر تحت رسیدگی اداری یا قضایی باشد یا موضوع حکم دادگاه باشد.

در صورت وجود درخواست قبلی “در حال بررسی” برای همان واردکننده و همان کالا.

در صورت عدم احراز شرایط تسلیم مدارک اضافی مورد نیاز جهت تکمیل پرونده درخواستی ظرف بیست و یک (21) روز از تاریخ درخواست ریاست کل گمرک.

در صورت ارائه مشخصات یا مدارک ناقص یا نادرست.

ارسال بار از تهران به مسقط | حمل بار به عمان 0 تا 100 | ترخیص در عمان

طبقه بندی کالاها بر اساس تعرفه گمرکی

طبقه بندی کالاها در تعیین حقوق گمرکی آن ها اهمیت دارد. در این چارچوب، سیستم کدگذاری و طبقه‌بندی کالاها در عمان بر اساس سیستم هماهنگی که توسط سازمان جهانی گمرک ایجاد شده است، استفاده می‌شود. طبقه بندی تعرفه تأثیر قابل توجهی بر درآمد جامعه تجاری دارد. نرخ های مالیاتی اعمال شده بر کالاهای وارداتی به نوع طبقه بندی کالاهای گمرکی مربوط می شود. 

ارزش گذاری کالاها برای مقاصد گمرکی مرحله مهمی در تعیین حقوق گمرکی آنها هنگام واردات و صادرات است. در تعیین ارزش کالاها برای مقاصد گمرکی، اداره کل گمرک به چندین روش بر اساس مفاد موافقتنامه WTO وابسته است. 

خدمات ترخیص در گمرک عمان توسط رویال

ما کلیه امور گمرکی و ترخیص کالای شما را در گمرک عمان انجام می دهیم. این کالاها می توانید از مبدا ایران و یا هر کشوری به یکی از گمرکات عمان (فرودگاه یا بنادر) ارسال شده باشد. با دریافت اطلاعات اولیه از جمله پکینگ لیست، اینویس و گواهی مبدا از شما، روال ترخیص کالا در بنادر عمان بین دو تا چهار روز به طول خواهد انجامید. برای اطلاع از پاسخ هرگونه سوال از رویه های گمرک عمان می توانید با کارشناسان رویال تماس بگیرید. 

4.7/5 - (19 امتیاز)

7 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.