آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

ارسال بار از ایران به عمان | معرفی شرکت حمل و نقل معتبر

ارسال بار از ایران به عمان | معرفی شرکت حمل و نقل معتبر

ارسال بار از ایران به عمان | معرفی شرکت حمل و نقل معتبر

قصد ارسال بار از ایران به عمان دارید؟ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. شرکت رویال، با انجام خدمات ارسال بار از ایران به عمان، صفر تا صد مراحل حمل و نقل و امور گمرکی در هر دو کشور را به صادرکنندگان محترم ارائه می دهد. باتوجه به نوع کالایی که برای ارسال به عمان در نظر دارید، روش های مختلفی وجود دارد که در زیر لیست شده است. با این حال، اگر شرایط خاصی دارید، ما همیشه می‌توانیم پیشنهادی را بر اساس نیازهای حمل و نقل شما تنظیم کنیم.

ارسال بسته از ایران به عمان

با استفاده از روش های حمل اکسپرس، معمولا 1 الی3 روز طول می کشد تا یک بسته از ایران به عمان برسد. هنگامی که بسته شما در حال حمل و نقل است، می توانید وضعیت تحویل آن را با وجود شماره بارنامه به طور دقیق ردیابی کنید. به خاطر داشته باشید که بسته بندی مناسب ضروری است. توصیه می کنیم از جعبه های محکم مقوایی استفاده کنید تا وسایل شما در طول مسیر محافظت شوند. این مراحل ساده را دنبال کنید تا نسبت به ایمنی کالا تا مقصد عمان مطمئن شوید:

تحویل بسته به عمان از هر کشور خارجی به این معنی است که شما باید تمام اسناد گمرکی مورد نیاز را از قبل آماده کنید. در این صورت، هنگام ارسال بسته به عمان، باید اینویس یا همان فاکتور داشته باشید. این مدارک باید همراه با محموله باشد تا مقامات گمرکی بتوانند قبل از تحویل آنها را بررسی کنند. 

برای ارسال بسته از ایران به عمان میتوانید با شرکت هایی نظیر آرامکس، کاراپست، دی اچ ال و … ارتباط بگیرید. بهتر است از قبل وزن بسته خود و یا مدارکی که قصد ارسال به عمان دارید را یادداشت کنید.

ارسال پالت از ایران به عمان

رویال، برای افرادی که قصد ارسال پالت از ایران به عمان دارند، ایده آل است. ما با برخی از بهترین شرکت‌های حمل بار فله در این صنعت همکاری می‌کنیم، بنابراین دیگر نیازی به تلف کردن زمان برای مقایسه نرخ‌های مختلف ندارید. پلتفرم ما قیمت های سفارشی برای ارسال پالت از ایران به عمان را به شما پیشنهاد می دهد. در زیر نکات مهمی در رابطه با آماده سازی کالا برای پالت بندی آورده ایم.

یک پالت مناسب با وزن بار خود انتخاب کنید

اقلام را به طور مساوی روی هم قرار دهید، جعبه های سنگین تر در پایین

محموله را با نوار ثابت کنید و با فویل پلاستیکی بپیچید

برچسب حمل و نقل را به کنار پالت خود بچسبانید

از پالت زمانی استفاده می شود که اقلام بیش از حد بزرگ یا سنگین هستند که در بسته بندی قرار نمی گیرند، به علاوه ایده آل برای ارسال چندین بسته به طور همزمان می باشد. معمولا کسانی که قصد ارسال کاشی و سرامیک، برخی محصولات غذایی و .. به عمان دارند، ایمن تر است تا از پالت برای حمل کالای خود استفاده کنند. پالت ها درون کانتینر یا روی شناورهایی که به سمت بنادر عمان می روند جایگذاری می شوند. با استفاده از پالت از سلامت کالای خود تا رسیدن به عمان تا حدی مطمئن خواهید بود.

ارسال کانتینر از ایران به عمان

ارسال کانتینر از ایران به عمان توسط رویال به صورت door to door یعنی از درب انبار شما در هر نقطه از ایران تا درب انبار مشتری شما در هرکجای عمان صورت می گیرد. رویال کلیه خدمات حمل و نقل زمینی از محل بارگیری، تا بندر عباس، کارت بازرگانی، امور گمرکی، حمل و نقل دریایی تا بندر صحار عمان، ترخیص در صحار و حمل زمینی تا محل تخلیه در عمان را ارائه می دهد.

کشتی‌های کانتینری وسیله‌ای متداول برای حمل‌ونقل تجاری هستند. ظرفیت کشتی کانتینری در واحدهای معادل بیست فوت TEU اندازه گیری می شود. بارهای معمولی ترکیبی از کانتینرهای استاندارد 20 فوت و 40 فوت هستند که مورد دوم غالب است.

امروزه حدود 90 درصد از محموله های غیر فله در سراسر جهان توسط کشتی های کانتینری حمل می شود و بزرگترین کشتی های کانتینری مدرن می توانند تا 24000 TEU را حمل کنند.

ارسال بار از ایران به عمان با استفاده از روش ارسال کانتینر، از مسیر بندرعباس به بندر صحار و یا صلاله در عمان صورت میگیرد. مدت زمان حمل این روش از تاریخ حرکت کشتی به بندر صحار حدود 10 روز برآورد می شود. استفاده از کانتینر به ویژه برای ارسال کالاهای حساس به بارگیری و تخلیه در طول مسیر به شدت پیشنهاد می شود (برای مثال مبلمان و لوازم منزل، دستگاه های صنعتی و …)، چرا که امکان حمل یک سره بدون تخلیه تا مقصد وجود دارد.  ارسال بار از ایران به عمان

برای شروع کار بهتر است که با آماده کردن پکینگ لیست و اینویس، با کارشناسان رویال به شماره 09171199398 تماس بگیرید تا بهترین نرخ برای ارسال بار از ایران به عمان را برای شما بفرستند.   ارسال بار از ایران به عمان   ارسال بار از ایران به عمان

4.6/5 - (23 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.