آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

ارسال بار به قطر | ارسال کالا به قطر (حمد) 2024

ارسال بار به قطر | ارسال کالا به قطر (حمد) 2024

ارسال بار به قطر | ارسال کالا به قطر، بندر حمد

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از کلیه شهرهای ایران به کشور قطر (بندر حمد)،  به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس به دوحه (حمد) به ما با شماره 09171199398 در واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید. 

در روش حمل کالا از ایران به قطر، با ارسال مشخصات بار خود، می توانید کالای خود را در کانتینر از درب انبار خود بارگیری کنید. ما کلیه امور حمل زمینی به بندرعباس و گمرکات را انجام می دهیم.

شرکت حمل کالا به قطر (حمد)

با تکیه بر تجربیات 10 ساله ما در حمل تخصصی کالا به کشور قطر، شما این امکان را دارید که کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را به شرکت بازرگانی رویال واگذار کنید. 

در صورتی که کالای شما دارای حساسیت به تخلیه و بارگیری در طول مسیر باشد، ما میتوانیم بدون هیچ گونه تخلیه در مسیر، کالای شما را از هرنقطه از ایران تحویل بگیریم و به همان صورت در بندر حمد قطر به شما تحویل دهیم. قیمت های رقابتی ما در حمل دریایی و خدمات ایمن و مطمئن رویال تجربه منحصربفردی از تجارت برای شما به دنبال خواهد داشت.

هزینه های حمل بار از ایران به قطر

برای ارسال کالا به قطر از کدام روش استفاده کنیم؟

به طور کلی دو روش برای ارسال کالای خود به کشور قطر پیش روی شماست، روش حمل دریایی و روش حمل هوایی به فرودگاه بین المللی حمد. باتوجه به اینکه ماهیت کالای شما چه چیزی باشد، چه حجمی داشته باشد، یا دارای محدودیت زمان برای ارسال آن داشته باشید یا خیر تصمیم می گیرید که از کدام روش حمل و نقل برای ارسال کالای خود به قطر باید استفاده کنید.

بدیهی است که درصورتی که کالای شما دارای حجم یا ابعاد بزرگی باشد، باید از روش حمل دریایی برای ارسال آن به قطر استفاده کنید. چرا که استفاده از حمل هوایی با بالارفتن ابعاد و وزن کالای شما هزینه های بالایی برایتان به همراه خواهد داشت.

برای ارسال نمونه های کالا، سمپل، موادغذایی در حجم اندک، کالای گرانبها، زعفران و کالاهایی از این دست از روش حمل هوایی به فرودگاه بین المللی حمد استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که حتما قبل از اقدام به ارسال کالا به کشور قطر با ارسال پکینگ لیست و اینویس برای ترخیص کار قطری (شرکتی که مجوز ترخیص کالای شما را داشته باشد) از عدم نیاز شما به ارائه مدارک بیشتر نظیر انواع مجوزها، اطمینان حاصل کنید. به ویژه در حمل هوایی به دلیل محدودیت در زمان ترخیص ممکن است با جریمه های دیرکرد مواجه شوید. 

جدول دموراژ کانتینرهای 20 و 40 فوت در قطر

اجاره هر نوع کانتینری در مدت زمان معینی در زمان بوکینگ آن توسط شرکت حمل اعلام می شود. اگر شرکت یا صاحب کالا کانتینر را در مدت زمان ذکر شده در قرارداد به شرکت حمل و نقل عودت ندهد، مشمول جریمه دموراژ می شود. به زبان ساده دموراژ نوعی جریمه یا خسارت دیرکرد است که باید به شرکت های حمل و نقل پرداخت شود.

نوع کالا

فیری تایم

ردیف

20′

40′

کالای عمومی 

روز

1 – 7 روز

ریال قطری 80

ریال قطری 160

8 – 17 روز

ریال قطری 160

ریال قطری 320

بعد از آن

ریال قطری 320

ریال قطری 640

کالای خطرناک

5 روز

1 – 4 روز

ریال قطری 112.5

ریال قطری 225

بعد از آن

ریال قطری 225

ریال قطری 450

کالای ویژه

روز

1 – 4 روز

ریال قطری 80

ریال قطری 160

5 – 12 روز

ریال قطری 160

ریال قطری 320

بعد از آن

ریال قطری 320

ریال قطری 640

کانتینر یخچال دار

روز

1 – 10 روز

ریال قطری 200

ریال قطری 400

بعد از آن

ریال قطری 400

ریال قطری 800

قوانین گمرک قطر ، استفاده از راهنمای رویه های گمرکی GCC

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به اختصار GCC، به دنبال ساده‌سازی رویه‌های گمرکی در اتحادیه گمرکی شورای همکاری خلیج فارس با هدف افزایش تجارت بین کشورهای عضو و تجارت بین‌المللی و همچنین جمع‌آوری، مقایسه و تجزیه و تحلیل آمار هستند. 

بر این اساس، اداره اتحادیه گمرکی شورای همکاری خلیج فارس (در ژوئن 2012) به کمیته رویه‌های گمرکی دستور داد تا «راهنمای یکپارچه رویه‌های گمرکی در اولین نقاط ورودی کشورها شورای همکاری خلیج فارس» تهیه شود.

این قوانین گمرکی تهیه و در ماه مه 2014 تأیید شد و پس از آن موافقت گردید که راهنمای مذکور از ژانویه 2015 در تمامی اولین نقاط ورودی شورای همکاری خلیج فارس اجرا شود. دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس امیدوار است که این «راهنما» به هدف پیش بینی شده دست یابد، عملیات گمرکی را در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تسهیل کند و یکی از مهم ترین الزامات اتحادیه گمرکی را برآورده سازد.

اگر در رابطه با ارسال کالا به قطر سوال دارید و یا قصد گرفتن استعلام قیمت دارید حتما با کارشناسان رویال از طریق شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

ارسال بار به قطر ارسال بار به قطر ارسال بار به قطر ارسال بار به قطر ارسال بار به قطر 

4.8/5 - (24 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.