آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

کرایه حمل بار به بحرین | اطلاعات جامع ارسال کالا به بحرین

کرایه حمل بار به بحرین | اطلاعات جامع ارسال کالا به بحرین

کرایه حمل بار به بحرین | اطلاعات جامع ارسال کالا به بحرین

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به بندر منامه (بحرین)، خدمات حمل به بندر منامه و امور گمرکی را ارائه می دهد.  شما میتوانید در قدم اول با ارسال مشخصات کالای خود به صورت کانتینری از نرخ های رقابتی ما در مسیر ایران به بحرین استفاده کنید. 

ما کالای شما را از درب انبارتان در هر نقطه از ایران تحویل می گیریم و در بندر منامه بحرین به شما تحویل می دهیم. به علاوه برای اطمینان خاطر شما با صدور بیمه نامه صادراتی کلیه کانتینرهای شما را تا رسیدن به مقصد بیمه می کنیم.

بدون کراس استفاف کانتینر شما را به منامه در بحرین ارسال می کنیم

طبق روال صادرات از ایران، به دلیل نبودن خط مستقیم کانیتنری از بندرعباس به بسیاری از کشورهای دنیا، می بایست محموله ها در جبل علی (امارات)، صادرات مجدد شوند. منظور این است که امور گمرکی از ابتدا انجام شود،کالای شما از کانتینر اول تخلیه و به کانتینر دوم بارگیری شود. اما خوشبختانه ما سرویس حمل دریایی به منامه بحرین را به صورت ترانشیپ انجام می دهیم. 

در ترانشیپ، تنها وسیله حمل یعنی کشتی تغییر می کند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های صادراتی در جبل علی و تخلیه و بارگیری مجدد نخواهید بود. به همین دلیل ما میتوانیم بهترین نرخ های رقابتی را در مسیر بندرعباس به بحرین به شما پیشنهاد دهیم. 

کرایه حمل بار به بحرین

در نظر داشته باشید که آیتم های فوق در تاریخ نگارش این مقاله اعتبار دارد و قیمت ها ممکن است برای مدت طولانی ثابت نباشد، به عنوان مثال کرایه حمل دریایی به بحرین در بعضی فصول گاها در یک ماه ممکن است دو الی سه بار تغییر کند. پس حدود هفت روز از تاریخ بارگیری حتما از آپدیت قیمت ها با ارسال مشخصات کالای خود برای کارشناسان رویال، مطلع شوید. به شما اطمینان می دهیم که امن ترین سرویس حمل و نقل کالا به بحرین را از ما دریافت خواهید کرد.

بحرین دروازه خلیج فارس

بحرین یک کشور کوچک از نظر اقتصادی اما مرفه است که رشد ثابتی را تجربه کرده است و یکی از آزادترین محیط های تجاری در منطقه را دارد. بحرین به کسب و کارها بستری محکم و زیرساختی مناسب برای فعالیت منطقه ای ارائه می دهد. این کشور به دلیل نزدیکی به عربستان سعودی، موقعیت مناسبی برای ورود به آن بازار دارد. قلب تجاری استان شرقی عربستان سعودی از طریق مسیر شاه فهد در فاصله یک ساعتی از بحرین قرار گرفته است.

واردکننده ملزم به ارائه اظهارنامه گمرکی علاوه بر مدارک زیر جهت واردات کالا می باشد:

مدارک مورد نیاز برای واردات کالا به بحرین

تکمیل فرم اظهارنامه گمرکی واردات

سه نسخه از اصل فاکتورهای صادرکننده خطاب به واردکننده

دو نسخه از پکینگ لیست با جزئیات وزن، بسته بندی و طبقه بندی هر نوع کالا

اصل گواهی مبدا از اتاق های بازرگانی مربوطه در کشور مبدا کالا

یک کپی از بیمه نامه

اصل بارنامه (در صورتی که بارنامه ریلیز نباشد)

مجوز واردات / تاییدیه از مراجع ذیربط برای واردات کالاهای ممنوعه

اگر مقصد نهایی کالا سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باشد، ارائه یک اظهارنامه آماری.

کرایه حمل بار به بحرین | اطلاعات جامع ارسال کالا به بحرین | احمل دریایی به بحرین

مروری بر الزامات مختلف برچسب‌گذاری در بحرین

کشورهای شورای همکاری خلیج فارس استانداردهای برچسب گذاری مشترکی را برای کالاهای وارداتی اعمال می کنند. برچسب های مواد غذایی باید شامل نام محصول و برند، تاریخ تولید و انقضا، کشور مبدا، نام و آدرس سازنده، وزن خالص بر حسب واحدهای متریک و فهرستی از مواد تشکیل دهنده به ترتیب نزولی باشد. 

تمام چربی ها و روغن ها (از جمله ژلاتین ها) که به عنوان مواد تشکیل دهنده استفاده می شوند باید به طور خاص روی برچسب مشخص شوند. برچسب ها باید به زبان عربی یا به دو زبان عربی و انگلیسی باشند. ممکن است مقادیر کمی از محصولات با برچسب‌های فقط انگلیسی برای واردات به صورت موردی برای اهداف بازاریابی آزمایشی تأیید شوند. 

گوشت خوک یا محصولات حاوی آن باید به وضوح روی برچسب مشخص شوند. محصولاتی که حاوی آثاری از گوشت خوک هستند که به درستی برچسب گذاری نشده اند، مصادره و احتمالاً برای مدت زمان مشخصی از واردات آینده منع می شوند. کالاهای ساخت آمریکا باید به وضوح علامت «ساخت ایالات متحده آمریکا» را داشته باشند تا واجد شرایط ورود بدون عوارض گمرکی تحت FTA شوند. کرایه حمل بار به بحرین کرایه حمل بار به بحرین کرایه حمل بار به بحرین کرایه حمل بار به بحرین

4.8/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.