آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

قیمت کانتینر به عمان چقدر است؟ | حمل بار به صحار عمان

قیمت کانتینر به عمان چقدر است؟ | حمل بار به صحار عمان

قیمت کانتینر به عمان چقدر است؟ | حمل بار به صحار عمان

10 سال فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به عمان و (بالعکس)، خدمات حمل و ترخیص در بنادر عمان از جمله صحار، صلاله و السویق را به شرکت رویال بسپارید. برای استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

برای استعلام هزینه های ترخیص در عمان، و یا اطلاع از اجباری بودن|یا نبودن مجوز واردات به این کشور  میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود به ایمیل info@rowyal.com جزئیات و هزینه های آن را جویا شوید.

قیمت کانتینر به بندر صحار عمان

قیمت کانتینر معمولا در اوایل هرماه میلادی تغییر می کند. به همین دلیل لازم است نسبت به تاریخ آمادگی شما جهت بارگیری، مجددا از کارشناسان ما استعلام بگیرید. به هرصورت در تاریخ نگارش این مقاله هزینه حمل هر کانتینر 20 فوت به بندر صحار عمان برابر با 780 دلار و هر کانتینر 40 فوت 1050 دلار می باشد.

در نظر داشته باشید که قیمت ذکر شده صرفا هزینه حمل دریایی به عمان می باشد و سایر هزینه ها از جمله حمل داخلی از محل انبارتان به بندرعباس، امور گمرکی و کارت بازرگانی، تی اچ سی و بارنامه به رقم فوق اضافه می شود. اگر تمایل دارید که کلیه امور گمرکی خود در ایران و عمان را به ما بسپارید پس حتما پکینگ لیست و اینویس خود را برای انجام محاسبات و اعلام کردن قیمت به شما، برای ما ارسال کنید.

لیست هزینه های تقریبی ارسال بار به عمان

کانتینر ها چند روزه به عمان می رسد؟

دو راه برای ارسال کانتینر شما به عمان وجود دارد. خط دایرکت و خط ایندایرکت. در روش دایرکت یا مستقیم کانتینر پس از یک الی دو روز از خروج از بندرعباس به صحار می رسد اما در روش غیر مستقیم حدودا ده الی چهارده روز زمان تا رسیدن به مقصد در نظر بگیرید.  معمولا در روش مستقیم زمان حرکت کشتی نامنظم و طولانی ست. لذا پیشنهاد ما برای ارسال بار به عمان استفاده از لاین غیر مستقیم می باشد.

قیمت کانتینر به عمان چقدر است؟ | حمل بار به صحار عمان 2023

مفهوم door to door این است که شرکت ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی، کالای مشتری را از درب کارخانه فروشنده و یا مکانی که تعیین کرده است، تحویل می‌گیرد. سپس کالا را با انجام تشریفات گمرکی از کشور خارج می کند و به وسیله حمل هوایی یا حمل دریایی به گمرک کشور مقصد می‌رساند و آنجا نیز پس از طی تشریفات گمرکی و ترخیص کالا، آن را از طریق سیستم حمل زمینی به درب محل مورد نظر مشتری فرستاده و تحویل می‌دهد.

با اینکه تعریف ذکر شده بسیار ساده عنوان شد اما باید گفت که ارائه  خدمات door to door جزئیات خاص خود را دارد و شرکت یا سازمانی که این خدمات را ارئه می‌دهد، باید دارای سیستم یکپارچه بازرگانی جهت سهولت در این کار باشد. ما در رویال کلیه امور حمل و نقل و تحویل کالا را به صورت دور تو دور به کشور عمان به شما ارائه می دهیم.

کافی است شما به ما آدرس محل بارگیری در ایران را بدهید. ما کانتینر را از محل دپو به انبار شما می آوریم و پس از بارگیری به آدرس گیرنده شما در عمان تحویل می دهیم. بدین صورت شما با هیچ کدام از مراحل صادرات و حمل کالا درگیر نخواهید شد، و رویال کلیه مسئولیت های ارسال بار شما را تقبل خواهد کرد. قیمت کانتینر به عمان قیمت کانتینر به عمان قیمت کانتینر به عمان قیمت کانتینر به عمان

 
4.8/5 - (13 امتیاز)

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.