آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

شرکت تخصصی ارسال لوازم اداری به عمان | حمل لوازم دفتر به عمان

شرکت تخصصی ارسال لوازم اداری به عمان | حمل لوازم دفتر به عمان

شرکت تخصصی ارسال لوازم اداری به عمان | حمل لوازم دفتر به عمان

با فرض اینکه شرکت جدیدی در عمان ثبت کرده اید یا قصد تاسیس شعبه ی جدیدی از سازمان خود در عمان دارید، تامین لوازم دفتری و اداری نظیر کلیه میزهای کنفرانس، تلویزیون، لپ تاپ، پرژکتور و …. از ملزومات دفتر شما در عمان می باشد. گاهی تهیه این لوازم و ارسال آن ها از ایران می تواند مقرون به صرفه تر از خرید آن ها از کشور عمان باشد. به همین دلیل ما سرویس ویژه ارسال لوازم اداری به عمان را به شما پیشنهاد می دهیم.

حمل لوازم دفتر به عمان توسط رویال از 0 تا 100 شامل ارسال کانتینر به درب انبار شما در هر نقطه از ایران و پس از آن انجام کلیه امور حمل و نقل، گمرک، کارت بازرگانی، ترخیص و … تا رسیدن آن به درب دفتر شما در عمان می باشد. یعنی تنها لازم است که شما به ما دو آدرس را اعلام کنید: آدرس بارگیری در ایران و آدرس تخلیه در عمان.  ما بقی مراحل به طور صد در صد به عهده رویال خواهد بود.

باتوجه به اینکه لوازم اداری (یا لوازم منزل) جزء کالاهای حساس به جابجایی و تخلیه است، به شما این اطمینان را می دهیم که ارسال بار شما بدون هیچگونه تخلیه در مسیر به درب دفتر شما در مسقط انجام شود. رویال با بیمه کلیه کالاهای شما از مبدا تا مقصد، سرویس امن و مطمئنی را در اختیارتان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با کارشناسان رویال تماس بگیرید.

روش ارسال لوازم اداری، لوازم دفتر یا لوازم منزل به عمان توسط رویال

در قدم اول می بایست شما لیست دقیقی از کالاهایی که قصد دارید به دفتر جدید خود در عمان ارسال کنید، تهیه نمایید. در اصطلاح بازرگانی به آن پکینگ لیست می گوییم. در پکینگ لیست اطلاعات صادراتی محصول مثل ابعاد بسته‌بندی، نحوه بسته‌بندی و وزن هر بسته درج شده و در اختیار افرادی چون صادرکننده، شرکت حمل و نقل و ترخیصکار گمرک عمان قرار می گیرد.

پس از تهیه پکینگ لیست باید اینویس یا فاکتور کالاهای خود را به شرکت حمل و نقل ارائه دهید. برای سادگی کار میتوانید حدود ارزش محموله خود را اعلام کنید و تهیه اینویس را به شرکت حمل (رویال) بسپارید.

“همین”.  کار شما تمام شد، از این مرحله این در حیطه وظایف رویال است که کالای شما را سالم و در سریع ترین زمان ممکن به دفتر شما در عمان ارسال کنید. 

ارسال لوازم اداری به عمان چند روز طول می کشد؟ برای ارسال لوازم دفتر به عمان شما می توانید از بین دو سرویس مستقیم و غیر مستقیم یکی را انتخاب کنید. در روش مستقیم یک روز بعد از حرکت کشتی از بندرعباس کالای شما به بندر صحار می رسد و در روش غیرمستقیم حدود ده الی 14 روز بعد کانتینر حاوی لوازم شما به عمان خواهد رسید. اما در نظر داشته باشید که در روش مستقیم زمان حرکت کشتی و خروج از بندرعباس، منظم نیست. (پیشنهاد ما باتوجه به نکته اشاره شده، استفاده از روش غیر مستقیم می باشد)

مدارک لازم برای ترخیص لوازم دفتر یا لوازم منزل در عمان

شرکت تخصصی ارسال لوازم اداری به عمان | حمل لوازم دفتر به عمان رویال

برای حمل لوازم دفتر به عمان کدام کانتینر را انتخاب کنم؟

طیف گسترده‌ای از انواع کانتینرها در ابعاد مختلف وجود دارند و در دسترس می‌باشند. کانتینرها تنوع گسترده‌ای دارند، تنوع در طول، ارتفاع و عرضو یا نوع آنها مانند: کانتینر یخچالی، روباز، اوپن تاپ، مخزنی و ….

در 80 درصد مواقع برای ارسال لوازم منزل به عمان، یک کانتینر 20 فوت استاندارد کفایت می کند. اما اگر قصد ارسال لوازم اداری دارید بسته به تعداد و حجم بار خود ممکن است کانتینر 20 و یا حتی 40 فوت انتخاب کنید. طول کانتینر 20 فوت شش متر است اما کانتینرهای 40 فوت دوبرابر بیست فوت یعنی دوازده متر طول دارند.

کانتینرهای 20 فوت یک مزیت واضح نسبت به کانتینرهای 40 فوت دارند. آنها به راحتی قابل حمل و جابه جایی می‌باشند و قیمت کمتری نیز دارند. کانتینرهای 20 و 40 فوت ضد آب، گرد و غبار و اشعه‌های خورشید هستند و به همین دلیل کالاهای بارگذاری شده در آنها به بهترین نحو ممکن نگه داری می‌شوند. در طراحی آنها از قفل‌های مخصوصی استفاده می شود که تقریبا آن ها را ضد سرقت می کند. پروسه بارگذاری و تخلیه کالاها در کانتینرهای 20 فوت سریع تر است اما 40 فوت گنجایش بیشتری دارد.

در هر هشت گوشه کانتینر 20 و 40 فوت قسمت‌هایی برای اتصال قلاب جرثقیل در هنگام بارگیری و بستن آن بروی کف تریلی تعبیه شده است که به راحتی از این نواحی می‌توان کانتینر را جابجا و یا در هنگام حمل و نقل مهار نمود، به علاوه داخل هر کانتینر قلاب هایی تعبیه شده که میتوان با طناب کشی از حرکت کارتن ها داخل کارنتینر جلوگیری کرد. (این ویژگی به خصوص برای حمل لوازم اداری و لوازم منزل مزیت فوق العاده ای محسوب می شود). شرکت بازرگانی

 

4.5/5 - (26 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.