آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

تنها شرکت تخصصی حمل بار به صلاله | ارسال کالا به صلاله عمان

تنها شرکت تخصصی حمل بار به صلاله | ارسال کالا به صلاله عمان

تنها شرکت تخصصی حمل بار به صلاله | ارسال کالا به صلاله عمان

به دلیل مرز دریایی بین ایران و عمان، امکان ارسال کالا به طور کامل از روش زمینی امکان پذیر نیست. لذا برای ارسال بار به عمان می بایست از دو روش هوایی به فرودگاه مسقط و دریایی به بندر صحار یا صلاله استفاده کنید.

رویال تنها شرکت تخصصی برای حمل بار به بندر صلاله در عمان است. باتوجه به اینکه نزدیک ترین بندر کانتینری عمان نسبت به ایران بندر صحار می باشد، در برخی مواقع مشتری شما درخواست تحویل بار خود به جنوبی ترین بندر عمان یعنی صلاله را دارد. در این صورت شما می توانید با ارتباط با کارشناسان رویال به شماره 09171199398 و 09178004744 و ارسال مشخصات کالای خود از جزئیات حمل بار به صلاله در عمان آگاه شوید.

روش های حمل بار به صلاله عمان

ذکر این موضوع ضروری است که بدانید خط مستقیمِ کشتی بین بندرعباس و صلاله عمان وجود ندارد، لذا مستقیم به سراغ اصل مطلب می رویم، برای ارسال بار به صلاله دو راه پیش روی شماست:

در روش اول، مثل روش های معمول ارسالِ بار به عمان، کانتینر از هرجای ایران بارگیری و از سمت بندرعباس به بندر صحار عمان ارسال می شود. در بندر صحار ترخیصکار شما (شرکت ترخیص) می بایست با پرداخت عوارض وارداتی کانتینر را ترخیص و بر روی تریلی تا بندر صحار برساند. باتوجه به اینکه فاصله بین صحار تا صلاله چیزی حدد 1100 کیلومتر می باشد و در دو نقطه کاملا دور از یکدیگر واقع شده اند، کرایه حمل تریلی در مسیر صحار به صلاله چیزی بین 650 تا 700 ریال عمان خواهد بود.

در روش دوم، کانتینر درب انبار شما در هرکجای ایران بارگیری می شود و پس از رسیدن به بندرعباس و تکمیل عملیات گمرکی در ایران بر روی کشتی به سمت جبل علی و پس از آن به سمت بندر صلاله (مسیر دریایی) حرکت می کند. در این روش نیازی به حمل زمینی در طول جاده های کشور عمان نخواهید داشت. اما مدت زمان حمل دریایی در این روش حدود 20 روز خواهد بود.

به طور قطع ، در طول مسیر، کالای شما از کانتینر در هیچ کدام از دو روش فوق تخلیه نخواهد شد پس با خیالت راحت و امن ترین روش محموله خود را تحویل خواهید گرفت.

ترخیص در گمرک صلاله و گمرک صحار عمان

ما دارای دو تیم ترخیص در بندر صحار و دیگری در بندر صلاله عمان هستیم، شما میتوانید با ارسال مشخصات کالای خود برای کارشناسان ما در ایران از جزئیات کار و هزینه های ترخیص کانتینر خود در این دو گمرک مطلع شوید. 

کارشناسان رویال با بررسی پکینگ لیست و اینویس شما بهترین قیمت و امن ترین سروس حمل و نقل و ترخیص را به شما پیشنهاد خواهند داد. شایان ذکر است که عوارض واردات به کشور عمان 5 درصد و مالیات بر ارزش افزوده در کشور عمان نیز 5 درصد می باشد، پس روی هم رفته شما باید 10 درصد ارزش کالای خود را برای این دو مورد به منظور ترخیص کالای خود لحاظ کنید.

 

جالب است بدانید که بر اساس شاخص جهانی مالیات در سال 2023، عمان در میان کشورهایی است که کمترین میزان مالیات در جهان را دارد. وبسایت اَمریکن ورلد پابلیکیشن اعلام کرد عمان، برمودا، جزایر کیمن، باهاما، برونئی دارالسلام، بحرین، قطر، کویت و امارات متحده عربی به عنوان کشورهایی با کمترین نرخ مالیات قرار گرفتند. بر اساس این شاخص، نرخ مالیات بر درآمد در سلطان نشین عمان صفر درصد، نرخ مالیات فروش پنج درصد و مالیات بر سود شرکت ها 15 درصد است. ساحل عاج با نرخ مالیات بر درآمد 60 درصد در رتبه اول جهان از نظر بار مالیاتی قرار گرفت و پس از آن فنلاند، ژاپن و اتریش و پس از آن دانمارک و سوئد قرار گرفتند.

حمل بار به صلاله، ارسال بار به صلاله ، حمل بار به عمان حمل بار به سلاله

بوکینگ کانتینر به صلاله با قیمت رقابتی

رایج ترین مدل کانتینرهای استاندارد بیست فوتی و چهل فوتی هستند. به طور کلی یک کانتینر ۲۰ فوت ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است. طول یک کانتینر ۴۰ فوتی ۱۲ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲.۳۰ متر است. بسته به نوع کالا جهت رزرو کانتینر بیست یا چهل فوت، ما بهترین قیمت را از معتبرترین لاین های کشتی در اختیارتان قرار خواهیم داد. 

چرا ارسال بار خود به عمان را به رویال واگذار کنیم؟

10 سال تجربه و تمرکز در حوزه لجستیک و حمل و نقل بویژه در مسیر ایران به کشور عمان( و بالعکس)، به ما این امکان را می دهد تا راه حلی را طراحی کنیم که نیازهای شما را در ارسال کالای خود از هرنقطه از دنیا به کشور عمان و یا از عمان به مقصد مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن و امن ترین سرویس محقق گردد. حمل بار به صلاله حمل بار به صلاله حمل بار به صلاله حمل بار به صلاله

4.8/5 - (33 امتیاز)

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.