آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

مقرون به صرفه ترین شرکت حمل بار به اردن عقبه 2024

مقرون به صرفه ترین شرکت حمل بار به اردن عقبه 2024

مقرون به صرفه ترین شرکت حمل بار به اردن عقبه 2024

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل بار به اردن، (بندرعباس به بندر عقبه) به شما عزیزان خدمات حمل و نقل همراه با قیمت های رقابتی کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت را ارائه می دهد. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09171199398 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همراه با خدمات ویژه ما استفاده کنید.

پیمایش لجستیک بین المللی به اردن نیازمند دقت و قابلیت اطمینان است. رویال به عنوان یک شرکت متبحر در این قلمرو ظاهر می شود و راه حل های حمل بار به اردن را ارائه می دهد. تخصص این شرکت حمل و نقل سریع و ایمن به بندر عقبه را تضمین کرده و نیازهای لجستیکی متنوع را به طور موثر برآورده می کند. به عنوان یک بازیکن محوری، خدمات رویال نمونه ای از دقت و اعتماد است و نیازهای مختلف حمل بار به اردن را برآورده می کند.

حمل بار به اردن با خدمات شرکت رویال

شرکت رویال مجموعه ای جامع از راه حل های لجستیکی را در بر می گیرد که برای رفع نیازهای حمل و نقل مختلف طراحی شده اند. با حضور جهانی و رویکردی دقیق، این شرکت طیفی از خدمات را ارائه می دهد که برای اطمینان از حمل و نقل یکپارچه بین ایران و اردن طراحی شده است. خدمات آنها صنایع مختلفی را در بر می گیرد، از جمله (اما نه محدود به) موارد زیر:

لجستیک سفارشی: رویال راه حل های متناسب با نیازهای حمل و نقل خاص مشتریان را ارائه می دهد که با انواع و اندازه های مختلف محموله سازگار است.

حمل و نقل کارآمد: رویال با بهره گیری از فناوری پیشرفته و یک شبکه قوی، تحویل سریع و به موقع به اردن و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس(GCC) را تضمین می کند.

مدیریت زنجیره تامین: با ارائه راه حل های زنجیره تامین یکپارچه، رویال فرآیندها را بهینه می کند، کارایی را بهبود می بخشد و زمان تحویل را بویژه در مسیر حمل بار به اردن کاهش می دهد.

جابجایی تخصصی: از کالاهای فاسد شدنی گرفته تا اقلام شکننده، رویال از تکنیک های جابجایی تخصصی برای محافظت از محموله ها در طول حمل و نقل استفاده می کند.

تخصص در مستندسازی: پیمایش اسناد پیچیده و رویه های گمرکی با تخصص رویال ساده شده است چرا که این شرکت از انطباق و ترخیص راحت اطمینان حاصل می کند.

پشتیبانی مشتری: تیم پشتیبانی مشتری اختصاصی آنها کمک شبانه روزی، رسیدگی به سؤالات و اطمینان از تجربه حمل و نقل یکپارچه در مسیر حمل بار به اردن ارائه می دهد.

تعهد رویال به پیشرفت، همراه با خدمات گسترده آنها، این شرکت را به عنوان یک شریک لجستیک قابل اعتماد برای حمل بار به اردن و فراتر از آن معرفی می کند.

مقرون به صرفه ترین شرکت حمل بار به اردن عقبه ارسال بار به اردن

الزامات حمل بار به اردن شامل چه مواردی ست؟

پیمایش الزامات حمل بار به اردن شامل چندین جنبه کلیدی است که توجه و پایبندی به آن را می طلبد:

مقررات گمرکی: درک قوانین گمرکی اردن بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که همه کالاهای ارسال شده با محدودیت های واردات و الزامات اسنادی که توسط مقامات گمرک اردن تعیین شده است، مطابقت دارند.

آماده سازی اسناد: مستندات دقیق و جامع را تهیه کنید. فاکتورها، لیست های بسته بندی، گواهی مبدا و هرگونه مجوز یا لایسنس لازم برای ترخیص را به ترخیصکار اردنی تحویل دهید.

تعرفه ها و عوارض: با تعرفه ها و عوارض قابل اعمال برای کالاهایی که به اردن ارسال می شوند آشنا شوید. از محاسبه دقیق و پیش بینی این هزینه ها اطمینان حاصل کنید. در ادامه این مقاله بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

اقلام محدود و ممنوع: از اقلام محدود یا ممنوعه برای واردات به اردن آگاه باشید. برخی از کالاها، مانند داروها، مواد غذایی و یا کالاهای شیمیایی، ممکن است با مقررات سختگیرانه مواجه شوند.

روش ها و الزامات حمل و نقل: روش های حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید که با زیرساخت ها و مقررات اردن هماهنگ باشد. عواملی مانند زمان حمل و نقل، حالت (هوا، دریا، زمین) و الزامات جابجایی را در نظر بگیرید.

انطباق با مقررات: از انطباق با مقررات و استانداردهای واردات اردن، از جمله برچسب زدن، بسته بندی و الزامات کیفیت برای محصولات خاص قبل از حمل بار به اردن اطمینان حاصل کنید.

مشارکت های محلی: همکاری با عوامل محلی یا شرکای آشنا با کشتیرانی اردن می تواند مسیر حمل بار به اردن را روان تر کند. حتما قبل از ارسال بار خود تاییده های لازم را از گیرنده اردنی دریافت کنید.

ارزیابی ریسک و بیمه: خطرات احتمالی را در حین حمل بار به اردن ارزیابی کنید و برای کاهش هر گونه حادثه پیش بینی نشده، پوشش بیمه ای جامعی را در نظر بگیرید. رویال در این زمینه به شما مشاوره می دهد.

عوارض واردات و مالیات بر ارزش افزوده در اردن

تعرفه ها و نرخ عوارض در اردن بر اساس نوع کالایی که وارد می شود متفاوت است. در اینجا توضیحاتی در همین رابطه آورده شده است:

امور گمرکی: گمرک اردن از سیستم تعرفه یکپارچه گمرکی  CITSاستفاده می‌کند که واردکنندگان می‌توانند از آن برای تعیین تعرفه‌های کالا، شرایط واردات، قراردادهای تجاری، مقررات و سایر الزامات استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویه های گمرکی، لطفاً به وب سایت گمرک اردن مراجعه کنید. 

نرخ تعرفه عمومی: نرخ تعرفه عمومی در اردن از 0 ٪ تا 30 ٪ است. با این حال ، کالاهای خاص ممکن است نرخ یا معافیت خاصی بر اساس توافق نامه های تجاری یا سیاست های دولت داشته باشند.

مناطق تجارت آزاد: کالاهایی که به مناطق تجارت آزاد اردن وارد می شوند ، اغلب در گروه تعرفه های پایین یا صفر قرار می گیرند و تجارت و سرمایه گذاری را در این مناطق تعیین شده ترویج می کنند.

معافیت های گمرکی خاص: این موارد از حقوق گمرکی و سایر عوارض و مالیات معاف می باشند: اقلام وارد شده به نام پادشاه اردن – کمک های بلاعوض و کمک های مالی ارسالی به وزارتخانه ها، ادارات و مؤسسات عمومی دولتی، دانشگاه های رسمی، شهرداری ها، شوراهای روستایی و شورای خدمات مشترک – هر موردی که هیئت وزیران ممکن است به پیشنهاد وزیر دستور به معافیت دهند، وزیر شرایط و مراحلی را که برای بهره مندی از این معافیت باید رعایت شود را تعیین می کند. – وسایل شخصی رؤسا و اعضای نمایندگی های دیپلماتیک و کنسولی اتباع غیر اردنی.

مالیات بر ارزش افزوده: اردن نرخ استاندارد مالیات بر ارزش افزوده 16 ٪ را در بیشتر کالاها و خدمات اعمال می کند. با این حال ، برخی از موارد ممکن است شامل درصد کمتر و یا حتی بیشتری شوند.

اقتصاد کشور اردن

اقتصاد اردن یک چشم انداز متنوع و در حال تحول است که تحت تأثیر بخش های مختلف و عوامل خارجی قرار دارد. اقتصاد این کشور عربی بر صنایعی مانند گردشگری، تولید، کشاورزی و خدمات متکی است. اردن با چالش‌های اقتصادی، از جمله نرخ بالای بیکاری و وابستگی به کمک‌های خارجی مواجه است. با این حال، تلاش ها برای تنوع بخشیدن به اقتصاد منجر به پیشرفت در بخش هایی مانند فناوری و انرژی های تجدیدپذیر شده است.

گردشگری به طور قابل توجهی به اقتصاد اردن کمک می کند و جاذبه هایی مانند پترا و دریای مرده بازدیدکنندگان را در سراسر جهان جذب می کند. علاوه بر این، موقعیت استراتژیک کشور فرصت های تجاری و سرمایه گذاری را تقویت می کند.

کشاورزی علیرغم چالش های ناشی از کمبود آب و زمین های زراعی محدود حیاتی است. تمرکز دولت بر توسعه کشاورزی برای افزایش امنیت غذایی مشهود است با این وجود بخش مهمی از نیاز کشور از واردات تامین می شود.

 

صنایع تولیدی، به ویژه پوشاک و داروسازی، سهم قابل توجهی در صادرات اردن دارند. قراردادهای تجارت آزاد صنایع صادرات محور را تقویت می کند. اردن با کسری مالی مواجه است و بدهی ملی یک نگرانی است. تلاش برای جذب سرمایه گذاری خارجی و اجرای اصلاحات اقتصادی با هدف تقویت اقتصاد صورت می گیرد.

تولید ناخالص داخلی اردن در سال 2024

از سال 2024، تولید ناخالص داخلی اردنGDP، یک سناریوی اقتصادی تحت تأثیر عوامل مختلف را منعکس می کند. برآورد تولید ناخالص داخلی برای این کشور تقریباً 44 میلیارد دلار می باشد که نشان دهنده یک مسیر رشد ثابت و در عین حال محتاطانه است. اقتصاد اردن به دلیل درگیری های منطقه ای، هجوم پناهندگان و نوسانات اقتصادی جهانی که بر تجارت و سرمایه گذاری تأثیر می گذارد، با چالش هایی مواجه است. بخش هایی که سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی اردن دارند شامل خدمات، تولید، گردشگری و کشاورزی است. بخش خدمات همچنان یک محرک کلیدی است که شامل امور مالی، مخابرات و فعالی های مرتبط با گردشگری می باشد.

تولید، به ویژه منسوجات، داروها، و فرآوری مواد غذایی نیز به میزان قابل توجهی به تولید ناخالص داخلی کمک می کند. علاوه بر این، بخش کشاورزی نقشی محوری در تضمین امنیت غذایی و اشتغال ایفا می کند. تلاش های دولت برای تنوع بخشیدن به اقتصاد، جذب سرمایه گذاری خارجی و اجرای اصلاحات اقتصادی با هدف تقویت رشد تولید ناخالص داخلی و کاهش چالش های اقتصادی است.

نرخ رشد تولید ناخالص داخلی حدود 2.5 درصد تخمین زده می شود که نشان دهنده خوش بینی محتاطانه در میان عدم قطعیت های منطقه ای و پویایی اقتصاد جهانی است. تلاش برای ارتقای کارآفرینی، نوآوری و پیشرفت های تکنولوژیکی در پیشبرد رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی اردن در سال های آتی بسیار مهم است.

کاوش در وضعیت واردات در اردن

واردات به اردن، چشم‌اندازی چندوجهی را نشان می‌دهد که تحت‌تاثیر تنوع بازار، توافق‌نامه‌های تجاری، و ترجیحات مشتری است. اکوسیستم واردات این کشور بخش های مختلفی را شامل می شود که شامل انرژی، ماشین آلات، داروسازی، محصولات غذایی، منسوجات و الکترونیک می شود.

شراکت‌ها و موافقت‌نامه‌های تجاری اردن با کشورهای متعدد نقشی محوری دارد و بر حجم واردات، تعرفه‌ها و مقررات تجاری تأثیر می‌گذارد. تجزیه و تحلیل روند واردات، نوسانات، تغییرات فصلی، و تغییر ترجیحات مصرف کننده را نشان می دهد که پویایی بازار را شکل می دهد. با این حال، ورود به بازار به دلیل رویه‌های اداری، پیچیدگی‌های ترخیص کالا از گمرک و موانع مستندسازی می‌تواند چالش‌هایی ایجاد کند.

بیشترین واردات اردن خودرو (1.59 میلیارد دلار)، نفت پالایش شده (1.09 میلیارد دلار)، طلا (1.08 میلیارد دلار)، نفت خام (956 میلیون دلار) و تجهیزات پخش (727 میلیون دلار) هستند که بیشتر از چین (4.17 میلیارد دلار)، عربستان سعودی (3.39 میلیارد دلار)، امارات متحده عربی (2.69 میلیارد دلار)، ایالات متحده (1.31 میلیارد دلار) و ترکیه (821 میلیون دلار) وارد می‌شود.

نتیجه گیری

حمل بار به اردن با خدمات رویال شامل یک راه حل لجستیک کارآمد است. تخصص رویال گزینه های حمل و نقل سریع، ایمن و متناسب را تضمین کرده که نیازهای مختلف صادرکنندگان را برآورده می کند. بررسی لجستیک پیچیده درگیر در حمل بار به اردن، اهمیت انطباق، کارایی و قابلیت اطمینان در فرآیند حمل و نقل را برجسته می کند.  انتخاب رویال برای حمل بار به اردن، راه حل های مقرون به صرفه، خدمات متناسب، و تعهد به لجستیک یکپارچه را نوید می دهد و آن را به عنوان یک انتخاب ارجح معرفی می کند.

4.9/5 - (11 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.