آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل بار از عمان به ایران | ارسال بار از مسقط به ایران (راهنمای جامع)

حمل بار از عمان به ایران | ارسال بار از مسقط به ایران (راهنمای جامع)

حمل بار از عمان به ایران | ارسال بار از مسقط به ایران (راهنمای جامع)

شرکت بازرگانی رویال، با 10 سال فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای عمان و تحویل درب انبار یا منزل شما در ایران به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از عمان به ایران به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما با شماره 09171199398 تماس بگیرید. در نظر داشته باشید روش ارسال بار از عمان به ایران توسط رویال صرفا به صورت کانتینری می باشد، لذا از ارسال خرده بارها در این مسیر معذوریم.

قصد بازگرداندن لوازم منزل یا هر کالایی از عمان به ایران دارید؟

در صورتی که محموله ای در حجم و اندازه کانتینر 20 فوت یا 40 فوت دارید و میخواهید کالای خود را درب انبار عمان تحویل دهید و درب انبار خود در ایران تحویل بگیرید، میتوانید با رویال تماس بگیرید. 

بسیاری از افراد پس از گذراندن چندین سال اقامت در کشور عمان، قصد بازگرداندن لوازم منزل خود به ایران را دارند، و یا افرادی هستند که دارای ماشین آلات و یا هر نوع کالای خریداری شده در عمان هستند و میخواهند بدون درگیر شدن به مسائل گمرکی آن را درب انبار خود در تهران (ویا هر شهری از ایران) تحویل بگیرند. شما میتوانید با ارسال پکینگ لیست و اینویس خود برای ما از جزئیات هزینه ها مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار از عمان به ایران

انواع کانتینرها برای حمل بار از عمان به ایران

ابعاد کانتینر ۴۰ فوت

ابعاد کانتینرهای ۴۰ فوت بر مبنای سیستم امپریال اندازه گیری می شود که در آن هم ابعاد بیرونی و هم داخلی مشخص شده است. ظرفیت قابل استفاده این کانتینر 67.7 متر مکعب می باشد.

ابعاد بیرونی(برحسب متر): 12.19 متر طول*2.44 متر عرض* 2.59 متر ارتفاع

ابعاد داخلی(برحسب متر): 12.025 متر طول*2.352 متر عرض* 2.393 متر ارتفاع

چند پالت در یک کانتینر ۴۰ فوت جا میگیرد؟

یک کانتینر 40 فوتی می تواند تا 25 پالت اروپایی با ابعاد 120×80 سانتی متر را در خود جای دهد.

در مورد پالت های آمریکایی که ابعاد انها 1.219*1.016متر می باشد، این کانتینرها می توانند 21 پالت را بدون تحمل ریسک در خود جا بدهد.

حداکثر وزن یک کانتینر 40 فوتی چقدر است؟

یک کانتینر ۴۰ فوت خالی حدود 3750 کیلوگرم وزن دارد که تا حداکثر وزن 26 تن می توان در آن بارگیری کرد. البته حداکثر میزان بارگیری رابطه مستقیمی به ماهیت کالا و حجم آن دارد.

ابعاد کانتینر 20 فوت

ابعاد کانتینر ۲۰ فوت هم مشابه ۴۰ فوت اندازه گیری می شود.ظرفیت این کانتینر 32.6 متر مکعب بوده و ابعاد بیرون و داخل آن به شکل زیر می باشد:

ابعاد بیرونی(برحسب متر): 6.10 متر طول – 2.44 متر عرض- 2.59 متر ارتفاع

ابعاد داخلی(برحسب متر): 5.898 متر طول – 2.352 متر عرض – 2.393 متر ارتفاع

چند پالت در یک کانتینر 20 فوت جا میگیرد؟

در هر کانتینر 20 فوت 11 پالت اروپایی و 10 پالت استاندارد آمریکایی قرار می گیرد.

حداکثر وزن یک کانتینر 20 فوتی چقدر است؟

هر کانتینر 20 فوت بطور معمول 2300 کیلوگرم وزن دارد و تا 22 تن می توان داخل آن بارگیری کرد. مجددا تاکید می شود که حداکثر تناژ قابل بارگیری بستگی به حجک کالا دارد.

حمل بار از عمان به ایران | ارسال بار از مسقط به ایران (راهنمای جامع)

گمرک یکپارچه عمان

سیستم Bayan یک سرویس آنلاین تک پنجره/یک مرحله ای از اداره کل گمرک پلیس سلطنتی عمان است که هدف آن تسهیل ترخیص یکپارچه، راحت و سریع کالا برای افراد است. سیستم بیان یک دید هماهنگ از دولت برای تجارت مشتریان فراهم می کند و فرآیندهای اداری و لجستیکی آنها را تسهیل می کند. برای جزئیات بیشتر، به وب سایت گمرک ROP مراجعه کنید. حمل بار از عمان به ایران حمل بار از عمان به ایران حمل بار از عمان به ایران حمل بار از عمان به ایران

4.7/5 - (40 امتیاز)

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.