آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل بار از شیراز به عمان | شرکت حمل و نقل در شیراز به عمان

حمل بار از شیراز به عمان | شرکت حمل و نقل در شیراز به عمان

حمل بار از شیراز به عمان | شرکت حمل و نقل در شیراز به عمان

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از کلیه شهرهای ایران به ویژه شیراز به درب انبار شما در هرشهری از عمان،  به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی در دو کشور ایران و عمان را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از شیراز به مسقط به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما با شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

در روش حمل کالا از شیراز به عمان، با ارسال مشخصات بار خود، می توانید کالای خود را در کانتینر از درب انبار خود بارگیری کنید. ما کلیه امور حمل زمینی به بندرعباس و گمرکات را انجام می دهیم و کافی ست که شما تنها با ارائه آدرس تخلیه، کانتینر خود را در هرکجای عمان تحویل بگیرید.

شرکت حمل کالا به عمان

با تکیه بر تجربیات 10 ساله ما در حمل تخصصی کالا به کشور عمان، به علاوه تسلط ما به کلیه قوانین گمرکی عمان، می توانید کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را در ایران و عمان به شرکت بازرگانی رویال بسپارید. 

در صورتی که کالای شما دارای حساسیت به تخلیه و بارگیری در طول مسیر باشد، ما میتوانیم بدون هیچ گونه تخلیه در مسیر، کالای شما را از شیراز تحویل بگیریم و به همان صورت در عمان به شما تحویل دهیم. توجه داشته باشید که تسلط به قوانین گمرکی ایران و عمان برای هر شرکت حمل و نقلی که در این مسیر کار می کند الزامی ست لذا برای اجتناب از هرگونه جریمه و هزینه های مازاد حتما قبل از تصمیم به بارگیری با ما مشورت کنید.

هزینه های حمل بار از ایران به عمان

هزینه بسته بندی (پالت یا کارتن)، حمل زمینی از شیراز (یا هرشهری از ایران) تا بندرعباس، هزینه های تشریفات گمرکی، کارت بازرگانی، حمل دریایی، تی اچ سی و بارنامه (به اضافه 9درصدمالیات)، ترخیص در بندرصحار عمان، حمل زمینی از صحار تا محل انبار شما. توجه کنید که می بایست باید به میزان 10 درصد ارزش بار خود برای عوارض واردات و مالیات ارزش افزوده به عمان پرداخت کنید.

برای اطلاع از رقم دقیق موارد مذکور حتما با کارشناسان رویال تماس بگیرید. ما صفر تا صد مراحل حمل بار از شیراز به عمان را برای شما انجام خواهیم داد. 

روش های حمل کالا از شیراز به عمان

حمل انواع کالا به کشور عمان از طریق دریایی و یا حمل هوایی صورت میگیرد. بسته به ماهیت کالای شما یعنی از نظر نوع کالا، حجم و وزن، میزان فساد پذیری و ارزش آن می توانید تصمیم بگیرید که از چه روشی اقدام به ارسال آن کنید.

حمل دریایی از بندرعباس

حمل هوایی به فرودگاه مسقط

اگر کالای ارزشمندی دارید، فرصت محدودی دارید و یا قصد ارسال نمونه فسادپذیر به عمان دارید توصیه می شود که از حمل هوایی برای این کار استفاده کنید. تمامی بارها به فرودگاه بین المللی مسقط ارسال خواهد شد. واضح است که هزینه های ارسال از طریق هوایی بستگی به وزن دقیق و ابعاد دقیق کالا دارد. به علاوه هزینه های ارسال بار هوایی نسبت به دریایی بالاتر است.

پس درصورتی که ماهیت کالای شما موارد فوق نباشد، توصیه می شود که حتما از روش حمل دریایی به کشور عمان استفاده کنید. جهت اطلاع از شرایط این روش با ما تماس بگیرید.

برای ارسال بار از شیراز به عمان موارد زیر را ارائه کنید:

ترخیص کالا در عمان

داشتن یک ترخیصکار حرفه ای و مسلط به قوانین یکی از مهم ترین دغدغه های هر صادرکننده کالایی به کشور عمان می باشد.  رویال با تسلط به کلیه قوانین گمرکی در کشور عمان می تواند به عنوان یک شریک معتمد جهت ترخیص کالاهای شما در فرودگاه مسقط و یا بنادر عمان از جمله صحار عمل کند. ما با به کارگیری بهترین روش های ترخیص کالا از گمرک عمان به شما کمک می کنیم تا یک تجارت موفق را تجربه کنید.

ترخیص کالا از گمرک عمان تابع قوانین گمرکی کشور عمان است. در نظر بگیرید که تنها شرکت های ثبت شده در خاک عمان که فعالیت صادرات و واردات در مدارک ثبت شرکت آن ها باشد امکان ترخیص کالای شما را خواهند داشت. رویال با نه سال سابقه حضور در کشورعمان و ایران امکان ترخیص کالای شما را در حداقل زمان ممکن خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. حمل بار از شیراز به عمان حمل بار از شیراز به عمان حمل بار از شیراز به عمان حمل بار از شیراز به عمان

4.7/5 - (46 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.