آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

حمل بار از بندرعباس به عمان | شرکت حمل بندرعباس به صحار

حمل بار از بندرعباس به عمان | شرکت حمل بندرعباس به صحار

حمل بار از بندرعباس به عمان | شرکت حمل بندرعباس به صحار

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از کلیه شهرهای ایران (از مسیر بندرعباس) به درب انبار شما در هرشهری از عمان،  به شما عزیزان خدمات حمل و نقل و امور گمرکی در دو کشور ایران و عمان را ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس به مسقط به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما به شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

در روش حمل کالا از بندرعباس به عمان، با ارسال پکینگ لیست و اینویس، این امکان را دارید که محموله خود را در کانتینر از درب انبار خود بارگیری کنید. ما کلیه امور گمرکی بندرعباس را انجام می دهیم و کانتینر را به درب انبار شما در هرنقطه از عمان ارسال می کنیم.

ارسال بار از بندرعباس به عمان

با تکیه بر تجربیات 10 ساله ما در حمل تخصصی کالا به کشور عمان، به علاوه تسلط ما به کلیه قوانین گمرکی عمان، می توانید کلیه مراحل صادرات، حمل و نقل و ترخیص کالای خود را در ایران و عمان به شرکت بازرگانی رویال بسپارید. 

اگر کالای شما در شهری به غیر از بندرعباس باشد و شما تمایلی به تخلیه و بارگیری مجدد در طول مسیر تا عمان نداشته باشید، میتوانید بدون پرداخت ضمانت، کانتینر را درب انبار خود در هرکجای ایران داشته باشید و پس از بارگیری بدون تخلیه در آدرس خود در بندرعباس تحویل بگیرید.

باتوجه به اینکه این روش حمل و نقل اصطلاحا Door to Door نام دارد. شرکت های متصدی حمل می بایست اطلاعات دقیقی از قوانین گمرکی ایران و عمان داشته باشند در غیر این صورت شما با هزینه های بالای جریمه ها و یا حتی مرجوع شدن کالای خود مواجه خواهید شد.10

حمل کالا از بندرعباس به صحار عمان

پس از اطلاع از جزئیات کالای شما، ما قیمت رقابتی کانتینرهای 40 فوت و 20 فوت را به شما اعلام می کنیم. با تایید شما و انجام عملیات بارگیری، کلیه امور گمرکی در بندر شهید رجایی بندرعباس توسط تیم ترخیص ما صورت می گیرد. با اتمام مراحل ترخیص کانتینر در صف کشتی قرار می گیرد. در این مرحله اگر از سرویس مستقیم برای ارسال کالا از بندرعباس به صحار استفاده کنید، این کانتینر یک روز پس از حرکت کشتی از بندرعباس به بندر صحار عمان می رسد، در غیر اینصورت یعنی استفاده از سرویس غیر مستقیم، ده الی چهارده روز بعد کشتی حامل کانتینر به بندر صحار عمان می رسد.

برای ارسال بار از بندرعباس به عمان موارد زیر جهت ترخیص در صحار الزامیست:

معرفی گمرک عمان

اداره کل گمرک مسئولیت کنترل گمرکی و امنیت امور صادرات و واردات، وصول حقوق گمرکی و مبارزه با کالاهای قاچاق و ممنوع بر اساس قوانین، مقررات و هنجارهای شناخته شده بین المللی را بر عهده دارد. در پاسخ به سرعت زیاد توسعه جهانی، اداره کل گمرک برنامه نوسازی خود را ایجاد کرده است. 

رویه‌های گمرکی آنلاین در حال حاضر در تمامی مبادی ورودی و خروجی گمرک عمان برای تشویق و تسهیل تجارت فراهم شده است. گمرک عمان در اوایل قرن بیستم تأسیس و اولین دفتر مرکزی آن در سال 1924 ساخته شد. گمرک عمان بر اساس موقعیت پیشگام خود، یکی از اولین سازمان های اداره شده در منطقه بود. در آن زمان گمرک عمان تنها منبع اقتصاد دولتی بود و سازماندهی آن توسط برخی کارشناسان خارجی که به توسعه اداره گمرک و افزایش درآمد کمک کردند، تقویت شد. 

اخیراً، اداره کل گمرک شاهد تغییر بزرگی به سمت توسعه از نظر کمی و کیفی بوده است؛ این توسعه به تضمین جایگاه استراتژیک عمان در دنیای بین الملل کمک می کند و منعکس کننده تغییرات در اصلاحات گمرکی جهان است که در سطح منطقه ای و محلی در حال وقوع است. اداره کل گمرک در حال تطبیق سیستم های نوسازی توسعه ای مختلف است و برنامه های آتی را برای ظرفیت سازی در گمرک در چارچوب به کارگیری مفهوم دولت الکترونیکی تنظیم می کند.

حمل بار از بندرعباس به عمان | شرکت حمل بندرعباس به صحار | ارسال بار به عمان 2023

امور گمرکی عمان توسط سامانه یکپارچه "بیان"

بیان، یک سیستم الکترونیکی داده های گمرکی برای کلیه رویه ها و عملیات گمرکی است که مشتریان را قادر می سازد تمام تعاملات گمرکی را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

معرفی تعدادی از امکانات سیستم بیان:

برای استعلام قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس به بندر صحار و امور گمرکی در ایران و عمان با کارشناسان رویال تماس بگیرید. کالای شما را  درب انبار ایران تحویل می گیریم و  درب انبار مشتری در عمان تحویل خواهیم داد. حمل بار از بندرعباس به عمان حمل بار از بندرعباس به عمان حمل بار از بندرعباس به عمان حمل بار از بندرعباس به عمان حمل بار از بندرعباس به عمان

4.8/5 - (49 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.