آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

اطلاعات جامع ارسال بار به ترکیه | حمل بار به تمامی شهرهای ترکیه 2023

اطلاعات جامع ارسال بار به ترکیه | حمل بار به تمامی شهرهای ترکیه 2023

اطلاعات جامع ارسال بار به ترکیه | حمل بار به تمامی شهرهای ترکیه 2023

10 سال فعالیت شرکت بازرگانی رویال در حمل و نقل انواع کالا به کشور ترکیه، به شما این امکان را می دهد تا با فراغ بال کالای خود را از تهران به استانبول و یا هر شهر و نقطه ای از ایران به هر نقطه از کشور ترکیه ارسال کنید. ما به صورت تخصصی حمل بار به ازمیر، حمل بار به استانبول، حمل بار به آلانيا، حمل بار به وان، حمل بار به بورسا، حمل بار به آدانا، حمل بار به آنتاليا، حمل بار به قيصريه و در نهایت ارسال بار به بندر مرسین را انجام می دهیم.  

ما خدمات تخصصی ارسال بار به ترکیه را هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی و یا به بندر مرسین انجام می دهیم. در نظر داشته باشید که تحویل بار به صورت هوایی به بعضی نقاط ترکیه به دلیل نبود فرودگاه امکان پذیر نیست، لذا می توانیم از طریق حمل زمینی کالای شما را به هر آدرسی در ترکیه تحویل دهیم. خدمات جامع ما در امور گمرکی و ترخیص ایران و ترکیه با تکیه بر تجربه و تسلط رویال به قوانین مرزی هر دو کشور، به شما نسبت به رسیدن صحیح و به موقع محموله تان اطمینان خواهد داد.

حمل بار یا لوازم منزل از تهران به هر شهری از ترکیه

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه دارند، حمل لوازم منزل و دریافت آن در زمان کوتاه و با قیمت مناسب به درب منزلشان در ترکیه می باشد. رویال این امکان را دارد تا 0 تا 100 ارسال لوازم شما از تهران یا هر شهری از ایران به استانبول و یا هر لوکیشنی از ترکیه را انجام دهد. در نظر داشته باشید که لوازم منزل در گروه کالاهای حساس است و هیچ گونه تخلیه و بارگیری در طول مسیر نباید انجام شود. همین قانون برای سایر کالاهای حساس به جابجایی نظیر ماشین آلات، مبلمان، سنگ و … نیز صادق است.

به همین دلیل ما تریلی چادری و یا در حمل دریایی کانتینر را به درب انبار یا منزل شما ارسال می کنیم و پس از بارگیری بدون هیچ گونه تخلیه در طول مسیر درب انبارتان در ترکیه تحویل می دهیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09171199398 تماس بگیرید.

ارسال بار به ترکیه با پوشش بیمه ای کامل

رویال، یک شرکت حمل و نقل کالا به ترکیه است. ما قادریم کالای شما را در حجم و اندازه های مختلف به کشور ترکیه ارسال کنیم. برای این کار نیاز است شما لیستی از محصولات خود را در قالب پکینگ لیست به ما ارائه دهید و باقی مراحل تنها به عهده رویال خواهد بود. در صورتی که قصد ارسال لوازم شخصی یا لوازم منزل به ترکیه داشته باشید داشتن مدارک زیر الزامی ست:

به شما این اطمینان را می دهیم که کالای شما از درب انبارتان در ایران تا محل تخلیه (تحویل) در ترکیه تحت پوشش بیمه قرار میگیرد. به این ترتیب شما علاوه بر سرویس مقرون به صرفه، خدمات امنی را از رویال دریافت خواهید کرد.

ارسال بار به ترکیه توسط رویال به طور ویژه به دو قسمت اروپایی و آسیایی استانبول انجام می شود. ازجمله مناطق مختلف استانبول شامل بشیکتاش، فاتیح، آرناووت کوی، آوچیلار، باغجیلار، باهچه لیولر، باکروکی، باشاک شهیر، بایرام پاشا، بیلیک دوزو است.

اطلاعات جامع ارسال بار به ترکیه | حمل بار به تمامی شهرهای ترکیه | حمل از تهران به استانبول حمل تهران به ترکیه

ترخیصکار در ترکیه – قوانین گمرک و ترخیص ترکیه

با ده سال فعالیت تیم تخصصی ما در گمرکات ایران و ترکیه، ادعا می کنیم که کلیه کالاهای شما را در سریع ترین زمان ممکن ترخیص می کنیم. پس از ترخیص، کانتینرهای شما را به درب انبارتان در هر نقطه از ترکیه تحویل خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های ترخیص در ترکیه، مشخصات کالای خود را در قالب پکینگ لیست برای ما ارسال کنید. در ادامه اطلاعات بیشتر از قوانین گمرکی ترکیه برای شما ارائه کرده ایم:

ترکیه CET را برای کالاهای صنعتی و تعرفه‌هایMFN  را برای محصولات غیرکشاورزی به طور متوسط 5 درصد در نظر گرفته است. حمایت از تعرفه‌ها برای محصولات کشاورزی بالاست، اگرچه اتحادیه گمرکی با اتحادیه اروپا توافق‌نامه‌های مختلف تجارت آزاد (واردات بدون عوارض گمرکی) را برای بسیاری از بزرگترین شرکای تجاری ترکیه فراهم می‌کند. با این حال، از اواخر سال 2020، تعرفه های بالای برخی از کالاهای کشاورزی فله مانند گندم، ذرت، جو و روغن تخمه آفتابگردان برای مقابله با تورم عمده مواد غذایی و افزایش قیمت کالاها حذف شده است.

برای ارسال بار به ترکیه باید بدانید که هزینه های گمرکی ترکیه شامل مالیات بر ارزش افزودهVAT نیز هست که از اکثر کالاها و خدمات وارداتی و داخلی اخذ می شود.

 پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده واردکننده می باشد. مالیات بر ارزش افزوده بر اساس حمل و نقل + بیمهCIF  به اضافه نرخ عوارض و سایر هزینه های قابل اعمال قبل از ترخیص کالا از گمرک محاسبه می شود. مالیات بر ارزش افزوده برای اکثر محصولات کشاورزی از 1٪ تا 8٪ است، اما ممکن است تا 18٪ برای برخی محصولات فرآوری شده تعیین شود. با این حال، برخی مواد اولیه، واردات توسط سازمان های دولتی و محصولات سرمایه گذاری دارای گواهی تشویقی از پرداخت هزینه واردات به ترکیه معاف هستند.

ترکیه در درجه اول به مالیات های داخلی متکی است تا مالیات های تجاری( تجاری از قبیل عوارض گمرکی برای افزایش درآمد دولت). مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر مصرف ویژه SCT بیش از نیمی از درآمد دولت را تامین می کند. در اصل، مالیات بر ارزش افزوده و SCT ترکیه هیچ تمایزی بین کالاهای وارداتی و تولید داخلی قائل نیست. 

با این حال، SCT در مورد نوشیدنی های الکلی بسته به نوع محصول به طور قابل توجهی متفاوت است و همه الکل ها با نرخ بسیار بالایی مالیات می گیرند. به طور کلی، سیستم مالیاتی این پتانسیل را دارد که مصرف برخی از محصولات را نسبت به سایرین مورد حمایت قرار دهد. سایر محصولات تحت تاثیر SCT شامل محصولات نفتی، وسایل نقلیه موتوری، هواپیما، کشتی‌ها و کالاهای مصرفی بادوام است.

 

4.7/5 - (4 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.