آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

شرکت حمل برای ارسال بار به بحرین (منامه) | 2025

شرکت حمل برای ارسال بار به بحرین (منامه) | 2025

شرکت حمل برای ارسال بار به بحرین (منامه)

شرکت بازرگانی رویال، با 12 سال فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از تمامی شهرهای ایران به بندر منامه (بحرین)، به شما عزیزان خدمات حمل به بندر منامه را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09171199398 تماس بگیرید.

پیشنهاد می شود قبل از اقدام به ارسال بار حتما از مقررات گمرکی مربوط به کالای خود در کشور ایران و بحرین مطلع باشید. بسیاری مواقع صادرکنندگان بدون اطلاع از مجوزهای اجباری در میانه راه با هزینه های هنگفت مرجوع شدن کالا و یا معطلی کانتینر در گمرک و پرداخت دموراژ مواجه می شوند.

حمل دریایی به بحرین و اطلاع از قیمت های حمل

برای اعلام هزینه تمام شده کالا به مشتری تان در بحرین و تحویل کانتینر در بندر دمام، می بایست هزینه های حمل و نقل را بر روی هر یک از اقلام کالا محاسبه کنید، برای این کار در اولین قدم، پکینگ لیست و اینویس خود را برای ما به واتساپ ارسال کنید یا به آدرس info@rowyal.com ایمیل کنید. در صورتی که کالای شما نیاز به اخذ مجوز صادرات داشته باشد، به شما اعلام میکنیم. 

قیمت های کانتینر به بحرین معمولا در ابتدای هرماه میلادی تغییر می کند، جهت اطلاع از آپدیت آخرین قیمت ها باشماره 09171199398 تماس بگیرید. ضمنا ما کلیه امور گمرکی در بندرعباس با رائه کارت بازرگانی بدون نیاز به درگیر شدن شما در طول مراحل صادرات را به عهده خواهیم گرفت.

بحرین یک کشور جزیره‌ای از کشورهای عرب در جنوب خلیج فارس است که ۷۷۸ کیلومتر مربع وسعت دارد. پایتخت آن منامه و زبان رسمی آن عربی  است که با انگلیسی نیز ارتباط برقرار می کنند.  بحرین پنج استان دارد و جمعیت آن تا آپریل سال 2023 تقریبا 1.8 میلیون نفر اعلام شده است. واحد پول آن دینار بحرین BHD  می باشد.

بحرین یکی از اولین کشورهای خاورمیانه بود که نفت خام را کشف کرد. اگرچه درآمدهای نفتی همچنان بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی بحرین را تامین می کند، این کشور در بخش خدمات مالی، املاک و مستغلات، ساخت و ساز و بخش های تولیدی در حال گسترش است. 

حمل دریایی به بحرین و اطلاع از قیمت های حمل

مالیات بر ارزش افزوده در 1 ژانویه 2019 در بحرین اجرا شد. نرخ کلی مالیات بر ارزش افزوده از 1 ژانویه 2019 تا 31 دسامبر 2021، 5٪ بود. از یکم ژانویه 2022، این نرخ به 10٪ افزایش یافت. این نرخ استاندارد برای اکثر کالاها و خدمات اعمال می شود، به استثنای تعدادی از مواردی که برخی کالاها و خدمات ممکن است مشمول نرخ 0٪ باشند یا از مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.

آستانه ثبت نام اجباری برای مالیات مشاغل مقیم بحرین 37500 دینار بحرین و آستانه ثبت نام داوطلبانه 18750 دینار است. مشاغل غیر مقیم ملزم به ثبت نام در اولین عرضه مشمول مالیات بر ارزش افزوده در بحرین خواهند بود.

اداره ملی درآمد بحرین، نهاد نظارتی است که مسئول نظارت بر مقررات مالیات بر ارزش افزوده بحرین است. 

بحرین “موافقتنامه مالیات غیر مستقیم کشورهای شورای همکاری خلیج فارس” را اول فوریه 2017 امضا کرد. پیرو آن کابینه بحرین قانون مالیات غیر مستقیم را تصویب کرد که در 30 دسامبر 2017 لازم الاجرا شد. محصولات دخانیات و نوشیدنی های انرژی زا مشمول مالیات غیر مستقیم 100 درصدی هستند ، غیر از آن، نوشابه های گازدار نیز مشمول مالیات غیر مستقیم 50٪ هستند. سایر کالاها نیز ممکن است در آینده مشمول مالیات غیر مستقیم شوند.

شرکت حمل برای ارسال بار به بحرین (منامه) | حمل بار به بحرین| کانتینر به بحرین

حقوق گمرکی در بحرین

 

بحرین به عنوان عضوی از شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، از تعرفه گمرکی مشترک این شورا پیروی می‌کند. نرخ پایه حقوق گمرکی در بحرین برای اکثر کالاهای وارداتی 5 درصد است. این نرخ نسبتاً پایین، بخشی از استراتژی بحرین برای تشویق تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی است. با این حال، برخی کالاها ممکن است مشمول نرخ‌های متفاوتی شوند که بسته به نوع محصول و سیاست‌های تجاری کشور تعیین می‌شود.

علاوه بر نرخ پایه، برخی کالاها از پرداخت عوارض گمرکی معاف هستند. این معافیت‌ها شامل مواد غذایی اساسی، تجهیزات پزشکی، کتاب‌ها و نشریات می‌شود. از سوی دیگر، کالاهایی مانند تنباکو و محصولات دخانی با نرخ بالاتری (معمولاً 100 درصد) مشمول عوارض می‌شوند. همچنین، بحرین برای حمایت از صنایع داخلی، ممکن است بر برخی کالاهای خاص تعرفه‌های حمایتی اعمال کند.

محاسبه دقیق حقوق گمرکی در بحرین بر اساس ارزش CIF (هزینه، بیمه و حمل و نقل) کالا انجام می‌شود. واردکنندگان باید توجه داشته باشند که علاوه بر حقوق گمرکی، ممکن است مالیات‌های دیگری نیز اعمال شود. از سال 2019، بحرین مالیات بر ارزش افزوده (VAT) را با نرخ 10 درصد معرفی کرده است که بر اکثر کالاها و خدمات اعمال می‌شود. برای اطمینان از محاسبه صحیح هزینه‌ها، توصیه می‌شود واردکنندگان با مقامات گمرکی بحرین یا یک کارگزار گمرکی معتبر مشورت کنند.

بهترین نرخ کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت به بحرین را از ما بخواهید

وجه تمایز ما نسبت به سایرین اعلام نرخ رقابتی کانتینرهای بیست و چهل فوت به بندر منامه در بحرین می باشد. شما میتوانید برای ارسال بار به بحرین تنها با تماس با کارشناسان رویال از جزئیات هزینه ها و روال صادرات کالای خود به منامه مطلع شوید. ما با واگذاری چک بدون نیاز به این کار از سمت شما میتوانیم کانتینرها را از درب انبار شما تا بندر منامه ارسال کنیم. به علاوه کلیه این مراحل با بیمه کل محموله شما در طول مسیر توسط رویال انجام می شود تا با خیال آسوده صادرات موفقی به این کشور عربی داشته باشید.

اگر هنوز هم درباره ارسال بار به بحرین و بویژه بندر منامه سوال دارید، حتما با کارشناسان رویال تماس بگیرید. سابقه طولانی ما در انجام امور گمرکی و ارسال انواع کالا به بحرین کمک درخوری به شما خواهد کرد. ارسال بار به بحرین ارسال بار به بحرین ارسال بار به بحرین ارسال بار به بحرین ارسال بار به بحرین

4.9/5 - (33 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.