آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

اطلاعات جامع ارسال بار از تهران به عمان | حمل با صدور بیمه نامه

اطلاعات جامع ارسال بار از تهران به عمان | حمل با صدور بیمه نامه

اطلاعات جامع ارسال بار از تهران به عمان | حمل با صدور بیمه نامه

10 سال فعالیت تخصصی ما در حمل و نقل انواع کالا به عمان، به شما این امکان را می دهد تا با خیال آسوده کالای خود را از تهران به مسقط و یا هر شهر و نقطه ای از ایران به هر نقطه از کشور عمان ارسال کنید.

همانطور که واقفید هر کشور قوانین گمرکی خود را دارد و تسلط به این قوانین که گاها پس از مدتی دچار تغییرات می شود برای هر نماینده ترخیصکار در آن کشور ضروری است. رویال با داشتن تیم ترخیص در بنادر ایران و عمان و دسترسی به کلیه قوانین گمرکی در هر دو کشور به شما خدمات ترخیص کالا را ارائه می دهد. برای این کار تنها کافیست اطلاعات محصول خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید. ما پس از بررسی آن، جزئیات روالِ حمل و نقل کالا به عمان را برای شما توضیح خواهیم داد.

مهم نیست که کالای شما در مرکز تهران باشد یا دورترین نقطه از ایران، ما امکان ارسال کانتینر به محل انبار شما را داریم تا کالای شما بدون تخلیه در طول مسیر به مقصد نهایی در کشور عمان برسد. برای اینکار شما حتی نیاز به واگذاری چک های ضمانت برای خروج کانتینر نخواهید داشت و صفر تا صد تعهدات را شرکت رویال تقبل خواهد کرد.

کالای شما را از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و... به عمان ارسال می کنیم

رویال، یک شرکت حمل و نقل به عمان است. ما از مسیرهای هوایی و دریایی کالای شما را به عمان ارسال می کنیم. رویال امکان ترخیص محموله های شما را در فرودگاه بین المللی مسقط دارد. ما پس از ترخیص در فرودگاه، کالای شما را درب انبارتان تحویل می دهیم. روش حمل هوایی برای مواقعی که کالای با حجم کم و محدودیت زمانیِ بسیار دارید توصیه می شود. در غیر این صورت استفاده از حمل دریایی به عمان بهترین گزینه می باشد. وقت آن است که نگاه دقیق تری به مراحل ارسال بار به عمان (به صورت دریایی) بیندازیم:

از تهران تا رسیدن کانتینر به عمان بیمه نامه صادر می کنیم

حمل و نقل هر کالایی همواره با ریسک های جابجایی در طول مسیر همراه است، به ویژه در روش های ارسال بار به خارج از کشور می بایست ضرورت صدور بیمه نامه را بسیار جدی گرفت. به همین منظور شرکت بازرگانی رویال از محل انبار شما در ایران (هر شهری) تا لوکیشن تخلیه کانتینر در کشور عمان بیمه نامه صادر می کند. این کار آسودگی خاطر بیشتری را برای سفر امن کانتینر شما تا رسیدن به دست مشتری در عمان به همراه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09171199398 تماس بگیرید.

ارسال بار از تهران به عمان ارسال بار از شیراز به عمان حمل بار به عمان

ترخیصکار در عمان نیاز دارید؟ با رویال تماس بگیرید

با ده سال فعالیت تیم تخصصی ما در گمرکات عمان از جمله فرودگاه مسقط، بندر صحار و بندر صلاله، ادعا می کنیم که کلیه کالاهای شما را در سریع ترین زمان ممکن ترخیص می کنیم. پس از ترخیص، کانتینرهای شما را به درب انبارتان در هر نقطه از عمان تحویل خواهیم داد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های ترخیص در عمان، پکینگ لیست خود را برای ما ارسال کنید. ضمنا در نظر داشته باشید که می بایست 10 درصد از ارزش کالای خود را برای عوارض واردات به عمان و مالیات بر ارزش افزوده عمان پرداخت کنید. (تا قبل از سال 2019 که سیستم مالیات بر ارزش افزوده اجرایی نشده بود تنها 5% به عنوان عوارض دریافت می شد اما هم اکنون روی هم رفته این رقم به ده درصد رسیده است)

توجه کنید که در صورتی که کالای شما مشمول داشتن مجوز باشد، قبل از رسیدن کانتینر به بنادر عمان نسبت به اخذ مجوزات اقدام کنید. فرآیند اخذ مجوز گاها طولانی خواهد بود و در صورتی که آن را به گمرک ارائه ندهید مجبور به پرداخت هزینه های دموراژ خواهید بود. هزینه های دموراژ در عمان پس از گذشت هفت روز به صورتی صعودی بالا می رود. ارسال بار از تهران به عمان  ارسال بار از تهران به عمان  ارسال بار از تهران به عمان  ارسال بار از تهران به عمان 

4.7/5 - (13 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.