آدرس:

ستارخان، ضلع غربی پل، پلاک455

تلفن تماس:

09171199398

ایمیل:

info@Rowyal.com

چطور کالای خود را به عمان بفرستم؟| اطلاعات مهم ارسال بار به عمان

چطور کالای خود را به عمان بفرستم؟| اطلاعات مهم ارسال بار به عمان

چطور کالای خود را به عمان بفرستم؟| اطلاعات مهم ارسال بار به عمان

شرکت بازرگانی رویال، با سال ها فعالیت در زمینه حمل تخصصی کالا از هر نقطه از ایران بوسیله کانتینر، به درب انبار شما در هرکجای عمان، خدمات حمل و نقل و امور گمرکی در دو کشور عمان و ایران را از صفر تا صد ارائه می دهد.  برای اطلاع از قیمت رقابتی کانتینر از بندرعباس به عمان یا از تهران به عمان به ما در واتساپ پیام دهید و یا با ما با شماره 09171199398 تماس بگیرید. 

دغدغه هر صادرکننده ویا هر شخصی که قصد ارسال کالای خود به عمان را دارد این است که محصول خود را بدون درگیر شدن به قوانین و پیچیدگی های گمرکی به آدرس مقصد ارسال کند. حتی اگر شما قصد ارسال لوازم منزل خود (لوازم شخصی) به عمان را داشته باشید رعایت یک سری نکات برای خروج از گمرک عمان ضروری است. تسلط شرکت حمل و نقل به روالِ حمل و نقل و کلیه قوانین گمرکی در دو کشور مبدا و مقصد از الزامات این کار می باشد. با تکیه بر تجربیات رویال و تسلط به این سازمان به قوانین گمرکی میتوانید کلیه امور حمل و نقل خود تا عمان را به این شرکت بسپارید.

مراحل ارسال بار به عمان

رویال این امکان را دارد که کالای شما را به صورت Door to Door به آدرس شما در عمان تحویل دهد. برای انجام این کار مراحل زیر می بایست طی شود. توجه کنید که بجز تهیه پکینگ لیست انجام تمامی مراحل زیر توسط شرکت رویال صورت می گیرد.

بدین ترتیب شما تنها با اعلام آدرس بارگیری در ایران و تخلیه در کشور عمان، بدون درگیر شدن به مراحل حمل و امور گمرکی میتوانید با خیال راحت دریافت محموله خود را در عمان به این شرکت واگذار کنید. در نظر داشته باشید که واردات برخی کالاها در کشور عمان نیاز به اخذ مجوز دارد. لذا می بایست قبل از تصمیم به ارسال کالای خود به عمان از قبل با کارشناسان ما مشورت کنید. چرا که نداشتن مجوز واردات به عمان برای کالاهایی نظیر مواد شیمیایی، محصولات بهداشتی، کود، موادغذایی و .. می تواند منجر به پرداخت هزینه های دموراژ و یا مرجوع شدن کالا به مبدا(ایران) شود. 

چه مدارکی برای ترخیص در گمرک عمان باید ارائه شود؟

یافتن شریک حمل و نقل مناسب یک تجربه تجارت راحت و بدون دردسر را فراهم می کند. اگر به دنبال شرکت حمل و نقل مطمئنی به عمان هستید، حمل و نقل رویال انتخاب مناسبی برای شماست. از بارگیری تا در مقصد، ما همه پاسخ ها و راه حل های به صرفه را داریم تا حمل و نقل شما را تا حد امکان راحت کنیم.

اطلاعات مهم ارسال بار به عمان | حمل بار به عمان | ترخیص در عمان گمرک عمان

ترخیص در گمرک عمان با رویال

ما کلیه امور گمرکی و ترخیص کالای شما را در گمرک عمان انجام می دهیم. این کالاها می توانید از مبدا ایران و یا هر کشوری به یکی از گمرکات عمان در فرودگاه بین المللی مسقط یا بنادر عمان ازجمله صحار، سویق یا صلاله ارسال شده باشد. با دریافت اطلاعات اولیه از جمله پکینگ لیست، اینویس و گواهی مبدا از شما، روال ترخیص کالا در بنادر عمان بین دو تا چهار روز به طول خواهد انجامید. برای اطلاع از پاسخ هرگونه سوال از رویه های گمرک عمان می توانید با کارشناسان رویال تماس بگیرید. ارسال بار به عمان ارسال بار به عمان ارسال بار به عمان ارسال بار به عمان 

4.6/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.